ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

نت‌باکس وان X96 مکس پلاس؛ دنیای فیلم و سریال در خانه شما [تماشا کنید]

چه تلویزیون هوشمند داشته باشید و چه نداشته باشید، اندروید باکس تماشای ویدیو را برای‌تان ساده‌تر خواهد کرد. بازار محتوای ویدیویی آنلاین در ایران رشد بسیار خوبی داشته و شرکت‌های متعددی به ارائه محتوای دست ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

چه تلویزیون هوشمند داشته باشید و چه نداشته باشید، اندروید باکس تماشای ویدیو را برای‌تان ساده‌تر خواهد کرد. بازار محتوای ویدیویی آنلاین در ایران رشد بسیار خوبی داشته و شرکت‌های متعددی به ارائه محتوای دست اول در شبکه نمایش خانگی مشغول هستند. نت‌باکس شرکتی است که با ارائه اندروید باکس‌های متنوع، دسترسی به این دنیای جذاب را ساده‌تر می‌کند. در ویدیوی زیر یکی از بهترین محصولات این شرکت یعنی اندروید باکس نت‌باکس‌وان مدل X96 مکس پلاس را معرفی کرده‌ایم.

دستگاه‌های نت‌باکس در دو سری وارد بازار می‌شوند. سری نت‌باکس محصولاتی هستند که توسط خود شرکت نت‌باکس تولید و عرضه شده‌اند. سری نت‌باکس‌وان را شرکت‌های دیگری به بازار می‌آورند اما پلتفرم نت‌باکس روی آنها نصب می‌شود. مدل X96 مکس پلاس از سری نت‌باکس‌وان است. مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را در ادامه می‌بینید:

  • پردازنده چهار هسته‌ای ام‌لاجیک S905X3
  • ۴ گیگابایت حافظه رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • سیستم‌عامل اندروید ۹
  • توانایی پخش ویدیوهای 8K
  • وای‌فای دوبانده
  • بلوتوث
  • پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت
  • ریموت IR
  • وزن حدود ۲۰۰ گرم
  • قیمت حدود ۱.۶ میلیون تومان

از نظر درگاه‌های ارتباطی هم با ترکیب مناسبی روبرو هستیم. دو درگاه USB، کارت‌خوان، درگاه HDMI، درگاه شبکه، خروجی صدای اپتیکال و خروجی AV مهم‌ترین درگاه‌ها هستند. جلوی دستگاه هم پنل LED قرار گرفته که ساعت و وضعیت پخش را نشان می‌دهد.

اندروید باکس نت‌باکس‌وان X96 مکس پلاس را می‌توان یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های بازار دانست که حتی می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 8K را پخش کند، اما سخت‌افزار تنها بخشی از ماجراست. پلتفرم نت‌باکس روی این دستگاه امکانات متعددی را در اختیار شما می‌گذارد تا به‌راحتی فیلم‌ها و سریال‌های روز را تماشا کنید.

نت‌باکس از چند بخش تشکیل شده: لانچر اصلی، فروشگاه نرم‌افزاری نت‌استور، اپلیکیشن فیلم‌لند و کیبورد اختصاصی. رابط کاربری نت‌باکس بسیار ساده و کاربردی طراحی شده و دسترسی به ویدیوها را در اولویت قرار داده است. فیلم‌ها و سریال‌های پرطرفدار در صفحه اصلی قرار گرفته‌اند ولی با رفتن به بخش‌های فیلم، سریال و ورزشی می‌توانید گزینه‌های بیشتری را پیدا کنید.

مهم‌ترین بخش نت‌باکس را می‌توان اپلیکیشن فیلم‌لند دانست که در حال حاضر حداقل ۲۰۰۰ فیلم و اپیزود سریال دارد و به گفته نت‌باکس، ماهانه حدود ۵۰۰ مورد جدید به آن اضافه می‌شود. ویدیوها کیفیت اچ‌دی دارند و با اینترنت معمولی خانگی هم به‌راحتی و بدون لگ اجرا می‌شوند. نکته عجیب در مورد اپ فیلم‌لند این است که امکان جستجو در آن وجود ندارد و باید به صورت دستی دنبال ویدیوی موردنظر خودتان بگردید.

تمام محصولات نت‌باکس با گارانتی سخت‌افزاری دو ساله و پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله عرضه می‌شوند. این نکته را هم اضافه کنم که امکانات فوق محدود به مدل مکس پلاس نیست و تمام محصولاتی که پلتفرم نت‌باکس دارند (مانند مدل‌های X96 ایر، X96 کیو، نت‌باکس اکو و ...) هم از آنها برخوردارند. برای خریدن محصولات نت‌باکس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی نت‌باکس یا دیجی‌کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی