ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های جدید نوکیا احتمالا به زودی معرفی می‌شوند

لپ‌تاپ‌های نوکیا به تازگی در اداره استاندارد هند (BIS) رویت شده‌اند که از معرفی آن‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این محصولات توسط کمپانی چینی «Tongfang Limited» به تولید می‌رسند. طبق گزارش منتشر شده، این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

لپ‌تاپ‌های نوکیا به تازگی در اداره استاندارد هند (BIS) رویت شده‌اند که از معرفی آن‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این محصولات توسط کمپانی چینی «Tongfang Limited» به تولید می‌رسند.

طبق گزارش منتشر شده، این لپ‌تاپ‌ها دارای شماره مدل‌های NKi3310UL82S ،NKi310UL42S ،NKi3310UL41S ،NKi510UL1610S ،NKi510UL810S ،NKi510UL165S ،NKi510UL85S ،NKi510UL82S و NKi310UL85S هستند.

به نظر می‌رسد استفاده از عبارت i3 و i5 به پردازنده مورد استفاده در محصولات آینده نوکیا اشاره دارد و این دستگاه‌ها از پردازنده‌های Core i3 و Core i5 اینتل بهره می‌برند. وجود عبارت 10S در شماره مدل این لپ‌تاپ‌ها نشان‌دهنده بهره‌مندی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ است.

با توجه به اطلاعات موجود در BIS، حداقل ۵ لپ‌تاپ با پردازنده Core i5 اینتل معرفی می‌شوند و چهار لپ‌تاپ دیگر با پردازنده اینتل Core i3 از راه می‌رسند. این محصولات از نظر میزان رم و همچنین فضای ذخیره‌سازی با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

محصولات نوکیا توسط برندهای مختلفی در کشورها به فروش می‌رسند. برای مثال در کشور هند HMD Global گوشی‌های نوکیا را عرضه می‌کند و سایر محصولات آن مانند تلویزیون‌ها به وسیله «Flipkart» به فروش می‌رسند. در حال حاضر نمی‌دانیم این لپ‌تاپ‌های جدید توسط کدام شرکت فروخته می‌شوند، با این حال توسط یک کمپانی چینی به تولید می‌رسند.

نوکیا

این اولین باری نیست که با لپ‌تاپ‌ نوکیا روبه‌رو می‌شویم. زمانی که این کمپانی در بازار گوشی‌ها حضور قدرتمندی داشت، لپ‌تاپ نیز تولید کرد. بخش کامپیوتر این شرکت فنلاندی با نام «Nokia Data» شناخته می‌شد.

این کمپانی در سال ۲۰۰۹ از «نوکیا Booklet 3G» رونمایی کرد که یک نت‌بوک با سیستم عامل پیش فرض ویندوز ۷ بود. همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، این دستگاه به وسیله سیم‌کارت از شبکه 3G پشتیبانی می‌کرد.

این محصول سرویس نقشه «Oyi» را در اختیار کاربران قرار می‌داد و شارژدهی برابر ۱۲ ساعت داشت. حالا باید منتظر ماند و دید لپ‌تاپ‌های جدید آن با چه قابلیت‌هایی از راه می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ آذر ۱۳۹۹

    نه دیگه نشد. هرکی تو تخصص خودش
    نشین مثل اون هواوی آشغال ساز که سرش رو تو همه چیز فرو میکنه
    سامسونگ هم لپتاپ هاش به لعنت سگ نمی ارزه شما هم خریتش رو تکرار نکنید

مطالب پیشنهادی