ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 9A
تکنولوژی

آنر در آستانه توافق با کوالکام برای خرید چیپست‌های اسنپدراگون

آنر به دنبال تبدیل شدن به برترین برند در بازار موبایل چین است و ظاهرا در همین راستا مذاکراتی را برای خرید چیپست‌های قدرتمند اسنپدراگون کلید زده است. آنر تا مدتی قبل به عنوان زیرمجموعه‌ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

آنر به دنبال تبدیل شدن به برترین برند در بازار موبایل چین است و ظاهرا در همین راستا مذاکراتی را برای خرید چیپست‌های قدرتمند اسنپدراگون کلید زده است.

آنر تا مدتی قبل به عنوان زیرمجموعه‌ هواوی فعالیت می‌کرد و به واسطه تحریم‌های این شرکت چینی امکان استفاده از چیپست‌های جدید کوالکام یا سرویس‌ها و اپ‌های گوگل نداشت. این شرکت علی‌رغم محدودیت‌ها توانسته بود در مدتی کوتاه بخشی از بازار را به خود اختصاص دهد اما پس از جدایی از هواوی در پی تبدیل شدن به بازیگر اصلی در این حوزه است.

اواخرماه گذشته هواوی تایید کرد که با هدف خروج آنر از زیر بار تحریم‌های ایالات متحده، زیرمجموعه خود را به کنسرسیوم تازه تاسیس «Shenzen Zhixin» می‌فروشد که از کارگزاران و توزیع کنندگان آنر تشکیل شده است. ظاهرا این اقدام نتیجه داده و منبعی نزدیک به کوالکام از مذاکرات پشت پرده بین این دو شرکت و احتمال توافق آنها برای استفاده از چیپست‌های اسنپدراگون خبر داده است. ظاهرا مذاکرات بین آنها نیز به خوبی پیش رفته و در آستانه توافق قرار دارند. حتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه یک پرچمدار قدرتمند با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به گوش می‌رسد.

Digipic-HONOR9A-04-1.jpg

پیش از این خبرهایی در مورد معرفی سری آنر V40 با چیپست‌های مدیاتک منتشر شده بود اما در صورتی که این توافق عملی شود دوباره شاهد عرضه گوشی‌های این شرکت با تراشه‌های کوالکام خواهیم بود که طرفداران بیشتری در بازار دارند.

«ژائو مینگ»، مدیرعامل آنر طی جلسه‌ای با کارکنان شرکت صراحتا از تصمیم آنها برای تبدیل شدن به برترین برند بازار چین پرده برداشته که طبیعتاً به معنی تلاش آنها برای پشت سر گذاشتن هواوی و شیائومی خواهد بود. هدف آنها البته تنها قدرت‌نمایی در حوزه موبایل نیست و به گفته ژائو محصولات دیگری را نیز به بازار عرضه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

    آنر گل سر سبد محصولات چینی
    همیشه نوآوریش چند سال جلوتره

مطالب پیشنهادی