ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر با خرید استارتاپ Squad شاید قابلیت ویدیو چت را به پلتفرمش اضافه کند

توییتر استارتاپ ویدیو چت و اسکرین شیرینگ Squad را خریداری کرد. توییتر می‌خواهد از تخصص این استارتاپ در حوزه صدا و تصویر برای ارائه خدمات بهتر استفاده کند. آنطور که در گزارش نوشته شده، Squad ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

توییتر استارتاپ ویدیو چت و اسکرین شیرینگ Squad را خریداری کرد. توییتر می‌خواهد از تخصص این استارتاپ در حوزه صدا و تصویر برای ارائه خدمات بهتر استفاده کند.

آنطور که در گزارش نوشته شده، Squad به توییتر کمک می‌کند تا فرمت‌های جدیدی برای ایجاد گفتگوهای مفرح، معنی دار و درگیرکننده بسازد. تمام اعضای این استارتاپ از جمله بنیانگذاران به توییتر ملحق شده‌اند و مسئولیت توسعه برخی محصولات گفتگو محور را بر عهده خواهند گرفت.

توییتر مدت هاست به دنبال روش‌های جدیدی برای متصل کردن کاربران فراتر از توییت‌های استاندارد است و معرفی قابلیت «فلیت» و احتمال راه اندازی چت روم‌های خصوصی دو نمونه از تلاش‌های این شرکت برای تنوع بخشیدن به روش‌های ارتباطی به شمار می‌روند. حالا توییتر با تصاحب Squad احتمالاً در پی ارائه قابلیت ویدیو چت است.

آنطور که در ادامه گزارش نوشته شده خرید Squad احتمالاً به معنی پایان فعالیت سرویس لایو استریم توییتر یعنی «پریسکوپ» خواهد بود. پریسکوپ اپلیکیشنی است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای زنده را برای دنباله کنندگان‌شان مخابره کنند. ظاهراً توییتر نمی‌خواهد به کاربران اجازه مخابره ویدیوهای زنده در مقیاس بزرگ را بدهد و می‌خواهد این قابلیت را به شکل محدود فعال کند.

Squad یکی از استارتاپ‌های موفق دوران کرونا بود و موفق به جذب سرمایه ۷.۲ میلیون دلاری شد. «Esther Crawford»، مدیرعامل Squad می‌گوید پس از شیوع ویروس کرونا آمار استفاده از اپلیکیشن این شرکت با افزایش چشمگیر ۱۱۰۰ درصدی مواجه شد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می داد تا نمایشگر موبایل یا دسکتاپ خود را حین ویدیو چت به اشتراک بگذارند و قابلیت اسکرین شیرینگ را فراتر از استفاده شرکتی برد.

Squad می‌گوید اپلیکیشن این شرکت از تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) غیر فعال می‌شود و از مدتی قبل کاربران را در جریان قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی