ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا: طراحی آشنا و حاشیه‌های فوق‌العاده کم نمایشگر

آینده سری گلکسی نوت سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال این کمپانی کره‌ای عرضه یک نسل دیگر از آن را تایید کرده و حالا شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

آینده سری گلکسی نوت سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال این کمپانی کره‌ای عرضه یک نسل دیگر از آن را تایید کرده و حالا شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا هستیم.

رندرهای اخیر که توسط «LetsGoDigital» منتشر شده‌اند، نسل آینده سری نوت را به صورت ترکیبی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی S21 اولترا به تصویر می‌کشند. این گوشی هوشمند به نمایشگر غول‌پیکری مجهز می‌شود که دو طرف آن خمیده هستند.

در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد. در حالی که برخی شنیده‌ها از قرارگیری دوربین سلفی نسل بعدی سری نوت در زیر نمایشگر حکایت دارند، در رندرهای جدید گلکسی نوت ۲۱ اولترا مانند پرچمدارهای کنونی سامسونگ به یک حفره در مرکز صفحه نمایش مجهز شده است.

سامسونگ از فریم با جنس فولاد ضدرنگ در این دستگاه استفاده می‌کند که سمت راست آن میزبان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا خواهد بود. در بخش پایینی این دستگاه پورت USB-C و اسپیکر به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری است، اما از جایگاه مخصوص قلم S Pen بهره می‌برد.

طراحی پنل پشتی این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارد، با این حال با المان‌های مشابه با رندرهای گلکسی S21 اولترا هم روبه‌رو هستیم. انتظار می‌رود دوربین گلکسی نوت ۲۱ اولترا مشابه با گلکسی S21 اولترا باشد. با توجه به این موضوع، نسل آینده سری نوت به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم ۱۰ برابر مجهز می‌شود.

یکی از تفاوت‌های دوربین در رندرهای نسل بعدی گلکسی نوت و گلکسی S21 اولترا، رنگ ماژول دوربین است. در حالی که رنگ ماژول نسل بعدی سری گلکسی S مشابه بدنه است، در گلکسی نوت ۲۱ اولترا این ماژول در تمام نسخه‌ها مشکی رنگ است.

سامسونگ معمولا از گوشی‌های سری نوت در ماه آگوست رونمایی می‌کند، با این حال امسال سری گلکسی S21 تقریبا یک ماه زودتر و کمتر از دو هفته دیگر از راه می‌رسد و همین موضوع می‌تواند به معنی معرفی سری گلکسی نوت ۲۱ در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ باشد.

شنیده‌ها از حذف درگاه کارت حافظه از سری گلکسی S21 حکایت دارند، بنابراین باید خود را برای حذف آن از نسل آینده سری گلکسی نوت هم آماده کنیم. این پرچمدارها در بازارهای مختلف با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir.m.2080
    amir.m.2080 | ۱ بهمن ۱۳۹۹

    خدایی از طراحیش خوشم نیومد

مطالب پیشنهادی