ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه CES 2021 موبایل‌های برنده جایزه نوآوری سال را معرفی کرد

انجمن CTA که مسئولیت سازماندهی CES 2021 را بر عهده دارد، نام هشت موبایل را به عنوان برندگان جایزه نوآوری سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و فناوری‌های معرفی شده در نمایشگاه CES امسال در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

انجمن CTA که مسئولیت سازماندهی CES 2021 را بر عهده دارد، نام هشت موبایل را به عنوان برندگان جایزه نوآوری سال ۲۰۲۱ اعلام کرد.

دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و فناوری‌های معرفی شده در نمایشگاه CES امسال در ۲۸ گروه طبقه بندی شده‌اند. در بخش گوشی‌های هوشمند، هیئت داوران نمایشگاه فهرستی شامل هشت گوشی هوشمند معرفی شده در سال ۲۰۲۰ را جهت دریافت جایزه نوآوری منتشر کردند.

در فهرست منتشر شده، نام گوشی گیمینگ ایسوس، موبایل ال‌جی با نمایشگر چرخان و گوشی تاشو سامسونگ دیده می‌شود. فهرست 8 گوشی هوشمند عبارتند از:

هیئت منصفه این نمایشگاه برای انتخاب بهترین و متفاوت‌ترین دستگاه‌ها جمعی از نخبگان و متخصصان صنعت متشکل از 89 نفر هستند که از نظر آنها گلکسی A51 5G ارزشمندترین گوشی هوشمند بازار است. هئیت داوران لقب پیشروترین موبایل بازار را به وان پلاس 8 پرو دادند و آن را در فهرست نوآورانه‌ترین محصولات قرار دادند.

از نظر این جمع، گوشی هوشمند ایسوس راگ فون 3 به دلیل طراحی آینده نگرانه‌ برای گیمینگ،‌ سیستم خنک کننده جدید و اسپیکرهای قدرتمندی که دارد به همراه گوشی هوشمند ایسوس راگ 3 Kunai را در این فهرست قرار گرفته است. از نظر هیئت داوران این دو گوشی هوشمند مرزهای بین بازی‌های موبایلی و بازی با کنسول را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کنند.

تی‌سی‌ال  10 5G UW که فقط از طریق یکی از اپراتورهای مخابراتی در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، به لطف طراحی متفاوت دوربین شامل دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی و تعیین نامی فانتزی برای هر یک از ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد از سوی هیئت داوران در این فهرست قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی