ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی S21 و S21 پلاس [تماشا کنید]

گلکسی S21 و S21 پلاس جدای از ابعاد نمایشگر شباهت کاملی به هم دارند و نسبت به نسل قبل هم تغییر عمده‌ای در آنها دیده نمی‌شود. سری S21 شامل سه مدل S21، S21 پلاس و S21 ولترا است. گلکسی S21 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹

گلکسی S21 و S21 پلاس جدای از ابعاد نمایشگر شباهت کاملی به هم دارند و نسبت به نسل قبل هم تغییر عمده‌ای در آنها دیده نمی‌شود.

سری S21 شامل سه مدل S21، S21 پلاس و S21 ولترا است. گلکسی S21 و پلاسS21 به چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدارگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده‌اند.

گلکسی S21 نمایشگر ۶.۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز از نوع داینامیک امولد 2X دارد. این نمایشگر با شیشه گوریلا کلس ویکتوس محافظت می‌شود و اطراف بدنه را فریم آلومینیومی احاطه کرده است.

یکی از تغییرات این موبایل نسبت به نسل قبل افزایش سرعت و محدوده پوشش اسکنر اثر انگشت است که کار قفل گشایی را ساده‌تر می‌کند. کلیدهای کنترل صدا و پاور در سمت راست قرار گرفته و لبه پایینی هم میزبان اسلات سیم‌کارت، پورت Type-C و اسپیکر است. روی بخش بالای هم یک اسپیکر دیگر قرار گرفته است.

یکی از نکاتی که شاید برخی کاربران را ناامید کند، استفاده از پلی کربنات به جای شیشه در بدنه پشتی این موبایل است. این اقدام سامسونگ باعث شده وزن گلکسی S21 از ۱۷۱ گرم فراتر نرود که باعث می‌شود در دست گرفتن آن در مدت طولانی باعث خستگی نشود.

در بخش بالایی این پنل دوربین سه گانه قرار گرفته که شامل دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد و لرزشگیر اپتیکال می‌شود. در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و گشودگی دیافراگم f2.2 و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال هیبریدی ۳ برابر و گشودگی دیافراگم f2.0 قرار دارد. دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 است.

گلکسی S21 در رنگ‌های بنفش، صورتی، خاکستری و سفید و با قیمت پایه ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدل پلاس هم از نظر ظاهری شباهت کاملی به گلکسی S21 دارد اما به واسطه نمایشگر ۶.۷ اینچی کمی بزرگتر است. سامسونگ برای این نسخه قیمت پایه ۹۹۹ دلاری را در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی