ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: همه چیز درباره خانواده گلکسی S21 در ۶ دقیقه

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد خود اولین موج محصولات خود برای سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد. کره‌ای‌ها در مجموع از ۵ محصول رونمایی کرده‌اند که هر کدام پاسخی مستقیم به رقبا به شما می‌رود. گلکسی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد خود اولین موج محصولات خود برای سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد. کره‌ای‌ها در مجموع از ۵ محصول رونمایی کرده‌اند که هر کدام پاسخی مستقیم به رقبا به شما می‌رود. گلکسی S21 و S21 پلاس و در نهایت S21 اولترا که هر کدام جزو بهترین گوشی‌های اندرویدی به شما می‌روند، گلکسی بادز پرو که یک هدفون کاملا بی‌سیم با قابلیت حذف نویز فعال هوشمند است و در نهایت اسمارت تگ که وسیله‌ای برای پیدا کردن اشیای گمشده شماست.

تماشا در یوتوب دیجیاتو:

تماشا در آپارات دیجیاتو:

مهمترین محصولات معرفی شده از نظر علاقه‌مندان به این کمپانی و دنیای گوشی‌های اندروید، قطعا سری گلکسی S21 هستند. این ۳ گوشی علاوه بر این که از قدرتمندترین چیپست‌های دنیا یعنی اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند، از ترکیب دوربین‌های قابلی نیز برخوردارند تا بهترین هر دنیا را در اختیار کاربران قرار دهند.

گلکسی S21

البته دو نسخه S21 و S21 پلاس، تنها در ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری با یکدیگر تفاوت دارند. در اصل نسخه اولترا این خانواده است که تقریبا تمامی مشکلات نسل قبلی خود را برطرف کرده و یک گوشی همه فن حریف به حساب می‌آید. سامسونگ علاوه بر این که نمایشگر این گوشی را به نرخ رفرش متغیر از ۱۱ تا ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته، دوربین‌هایی را هم روی قاب پشتی تعبیه کرده که می‌توانند جای یک دوربین حرفه‌ای را گرفته و شما را از تجهیزات سنگین برای عکاسی بی‌نیاز کند.

مهم‌ترین تغییرات مربوط به اضافه شدن یک دوربین تله فوتوی دوم برای جبران زوم‌های میانی با بزرگنمایی ۳ برابری و همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری است. اضافه شدن این دو دوربین به مجموع ۳ دوربین دیگر، تقریبا تمامی نقص‌های نسل پیشین را برطرف کرده است. در نتیجه می‌توان گفت که گلکسی S21 اولترا امسال حسابی دیگر رقبا را به چالش خواهد کشید.

گلکسی S21

محصول دیگری که همراه این ۳ گوشی معرفی شد، هدفون کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو است. این هدفون از سیستم حذف نویز فعال هوشمند بهره برده و به تشخیص خودکار صدای کاربر، می‌تواند سیستم حذف نویز را فعال یا غیر فعال کند.

همچنین با تعبیه یک میکروفون خارجی مخصوص از بین بردن صدای باد، کیفیت تماس را در محیط‌های بادی را به شدن افزایش می‌دهد. سامسونگ علاوه بر این روی کیفیت پخش موسیقی نیز تمرکز ویژه‌ای داشته و با تعبیه درایور  توییتر ۶.۵ میلی‌متری و ووفر ۱۱ میلی‌متری احتمالا بهترین کیفیت پخش موسیقی در این دسته‌بندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گلکسی S21

در نهایت نوبت می‌رسد به محصولی که انتظار داشتیم کمپانی اپل آن را معرفی کند. اسمارت تگ که در دو نوع معرفی شده، به کمک بلوتوث کم انرژی و تکنولوژی اولترا واید بند به شما اجازه می‌دهد تا وسایل خود را به سادگی و به کمک گلکسی خود پیدا کنید. البته فعلا نسخه بلوتوثی آن به فروش می‌رسد و سامسونگ می‌گوید برای خرید نسخه اولترا واید بند باید کمی بیشتر صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr. J
    Mr. J | ۲۷ دی ۱۳۹۹

    هرچی که بره دیگه رفته?

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۲۷ دی ۱۳۹۹

      همینه دیگه??

مطالب پیشنهادی