ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر نسل جدید گوشی تاشو فلکس پای با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

«Royole» سازنده اولین گوشی تاشو تجاری جهان محسوب می‌شود که در سال گذشته میلادی نسل جدید آن را معرفی کرد. حالا باید خود را برای رونمایی از سومین گوشی تاشو «فلکس پای» آماده کنیم. این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

«Royole» سازنده اولین گوشی تاشو تجاری جهان محسوب می‌شود که در سال گذشته میلادی نسل جدید آن را معرفی کرد. حالا باید خود را برای رونمایی از سومین گوشی تاشو «فلکس پای» آماده کنیم. این دستگاه اخیرا در TENAA حاضر شده که تصاویر و برخی مشخصات آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

نسل‌ قبلی این گوشی هوشمند از دوربین اصلی با چیدمان عمودی بهره می‌برد اما طبق تصاویر اخیر، نسل جدیدش دارای دوربین درون یک ماژول مربعی شکل خواهد بود. درون این ماژول دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته که کمی برآمدگی دارد. در سمت دیگر این دستگاه یک فضای توخالی مشابه این ماژول به چشم می‌خورد تا در زمان بستن دستگاه، دوربین درون آن قرار بگیرد.

فلکس پای

در این تصاویر دوربین سلفی وجود ندارد، بنابراین این گوشی هوشمند از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد یا اینکه Royole چنین سنسوری را از آن حذف کرده. در حالی که فلکس پای ۲ از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد، نسل بعدی آن دارای دوربین دوگانه خواهد بود. با توجه به این موضوع، احتمالا با نسخه لایت یا مینی این گوشی هوشمند و نه جایگزین فلکس پای ۲ روبه‌رو هستیم.

گوشی تاشو جدید فلکس پای از نمایشگر ۷.۲ اینچی در حالت باز بهره می‌برد و دارای یک باتری ۳۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این دستگاه از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری مخصوص به خود بهره می‌برد و همچنین می‌تواند از شبکه 5G پشتیبانی کند.

فلکس پای

ابعاد این گوشی تاشو برابر ۷ در ۱۳۸.۸ در ۱۴۷.۱ میلی‌متر است، بنابراین نسبت به گذشته ابعاد کوچکتری دارد و احتمالا با قیمت پایین‌تری هم به فروش می‌رسد، البته اگر خارج از چین بطور رسمی عرضه شود و کاربران جهانی به آن دسترسی پیدا کنند. به احتمال زیاد در هفته‌های آینده گزارش‌های بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد و بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی