ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F62 به‌زودی با باتری 7000 میلی آمپرساعتی از راه می‌رسد

با وجودی که گلکسی M51 هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با قیمت کمتر از 350 دلار بازار است، اما ظاهرا سامسونگ به‌زودی گلکسی F62 را به عنوان میان رده بعدی خود در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۶

با وجودی که گلکسی M51 هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با قیمت کمتر از 350 دلار بازار است، اما ظاهرا سامسونگ به‌زودی گلکسی F62 را به عنوان میان رده بعدی خود در همین محدوده قیمت و با مشخصاتی بهتر معرفی می‌کند.

«ایشان آگاروال» که معمولا اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند معرفی نشده به اشتراک می‌گذارد، مشخصات گلکسی F62 را در وب‌سایت «MySmartPrice» منتشر کرده است.

گلکسی F62 بعد از گلکسی F41، دومین گوشی هوشمند سری F خواهد بود که احتمالا با مشخصات بهتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه به گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد گلگسی F62 با نمایشگر 6.7 اینچی سوپر AMOLED، حداقل رزولوشن +Full HD و باتری با ظرفیت مشابه گلکسی M51 یعنی باتری 7000 میلی آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ این گوشی میان رده در دست نیست.

با توجه به اطلاعات گزارش مربوطه،‌ انتظار می‌رود گلکسی F62 در رنگ‌های سبز و آبی با رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با نگاهی به مشخصات گلکسی F62 روشن است که مشخصات آن از جمله نمایشگر، ظرفیت باتری، دوربین، ظرفیت رم و حافظه داخلی مشابه گلکسی M51 است که شهریورماه معرفی و به بازار عرضه شد. با این وجود، احتمالا این دو دستگاه از نظر چیپست با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

براساس مستندات مربوط به بنچمارک «Geekbench» منتسب به گلکسی F62، انتظار می‌رود میان رده جدید با چیپست قدرتمند 7 نانومتری اگزینوس 9825 رونمایی و به بازار عرضه شود. به علاوه گفته می‌شود این دستگاه با اندروید 11 جعبه گشایی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی F62 طی هفته‌های آتی با قیمتی درحدود 340 دلار رونمایی و به بازار عرضه شود.

در نهایت باید منتظر بمانیم ببینیم اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع چقدر صحت دارد و سامسونگ میان رده بعدی خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مممممم
    مممممم | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

    لعنت به سامسونگ، البته اگ مقصر باشه
    چون قبلا اعلام کردن سامسونگ واسه کم شدن اشتباهات قراره مدل ها شو کم کنه ? اینکه فرقی نکرد هیچ بدتر هم شده

  • hasan imani
    hasan imani | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

    دوربینش قابل قبول باشه میخرمش

مطالب پیشنهادی