ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گوشی ایسوس راگ فون ۵ افشا شد: موبایلی با ۱۶ گیگابایت رم

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۵ به علت دریافت تاییدیه در چین، احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود. امروز این دستگاه در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که مشخصات آن را افشا می‌کند. طبق توییتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۵ به علت دریافت تاییدیه در چین، احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود. امروز این دستگاه در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که مشخصات آن را افشا می‌کند.

طبق توییتی جدید، این دستگاه با شماره مدل ASUS_I005DA در این بنچمارک ظاهر شده و از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. این تراشه با اسم رمز «lahaina»، توسط ۱۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

ایسوس راگ فون ۵ با این مشخصات فنی و همچنین سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱، توانسته در این بنچمارک به ترتیب در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز ۱۱۲۵ و ۳۷۱۴ را کسب کند. در گذشته نسخه دیگری از این دستگاه در گیک‌بنچ رویت شده بود که البته تنها ۸ گیگابایت رم داشت.

ایسوس راگ فون ۵

طبق اطلاعات موجود در TENAA، این گوشی هوشمند ابعادی برابر ۱۷۲.۸۳۴ در ۷۷.۲۵۲ در ۱۰.۲۹ میلی‌متر دارد و از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که گوشی گیمینگ آینده ایسوس به پنل OLED با رفرش ریت بالا مجهز شود.

طبق تاییدیه 3C، ایسوس برای گوشی راگ فون ۵ یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که از فناوری شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس تصاویر گذشته، این محصول احتمالا روی پنل پشتی خود از نمایشگر دوم بهره می‌برد و ایسوس برای بهینه‌سازی عملکرد این دستگاه در زمینه اجرای بازی‌ها با «Tencent Games» همکاری می‌کند.

ایسوس راگ فون ۵

در حال حاضر ایسوس درباره تاریخ رونمایی از این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده، با این حال شایعات از معرفی آن در ماه جاری میلادی خبر می‌دهند. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات و همچنین تصاویر بیشتری از این گوشی گیمینگ افشا شود.

این کمپانی سال گذشته میلادی از گوشی راگ فون ۳ با چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی کرد که در بالاترین نسخه از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این محصول رقیب گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone Duel‌ محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی