ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش بازدید آپارات
تکنولوژی

چطور بازدید ویدیوهایمان در آپارات را افزایش دهیم؟ [تماشا کنید]

هنوز هیچ آمار رسمی از این موضوع نداریم، اما احتمالا متوجه شده باشید که طی یک سال گذشته چقدر آمار تولیدکنندگان محتوای ایرانی رو به افزایش بوده است. از اینستاگرام گرفته تا یوتیوب، و اخیرا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

هنوز هیچ آمار رسمی از این موضوع نداریم، اما احتمالا متوجه شده باشید که طی یک سال گذشته چقدر آمار تولیدکنندگان محتوای ایرانی رو به افزایش بوده است. از اینستاگرام گرفته تا یوتیوب، و اخیرا توییچ به عنوان یکی از پرشورترین محافل گیمری دنیا، حرکت بسیار امیدبخشی میان کاربران ایرانی شکل گرفته و رقابتی در تولید محتوا به راه افتاده که اگر سلامتش حفظ شود ثمرات بسیار زیادی خواهد داشت.

با این رویه هم تولیدکنندگان محتوا در شرایط سخت کرونا کسب درآمد می‌کنند و هم پلتفرم‌های میزبانی ضمن نیل به اهداف اقتصادی، دسترسی به امکانات خود را برای طیف بیشتری از افراد فراهم می‌سازند. در همین شرایط آپارات به عنوان بزرگترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی کشور ابزاری فراهم کرده که اگر قصد تولید محتوا داشته باشید، راحت‌تر و بی‌دردسرتر به نتیجه مطلوب برسید.

افزایش بازدید آپارات
بسته‌های افزایش بازدید برای طیف گسترده‌ای از افراد قابل استفاده‌اند

ابزاری که درباره‌اش صحبت می‌کنم به شما اجازه می‌دهد که ویدیوهایتان «بیشتر دیده شوند». حتی اگر دنبال‌کننده‌های زیادی ندارید و در جهت تبلیغات اقدامی جدی انجام نداده‌اید؛ یک راه میان‌بر که استارت کارتان را با قدرت و انگیزه مضاعف بزنید.

آپارات صفحه مخصوصی تحت عنوان Boost یا افزایش بازدید را برای این کار در نظر گرفته که با ورود به آن از شرایط کامل افزایش بازدید مطلع خواهید شد. روند کار به این صورت است که شما با انتخاب یکی از ویدیوهایی که بارگذاری کرده‌اید، می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص به تعداد مشخصی از بازدید برسید؛ هزار بازدید، دو هزار، پنج هزار یا ده هزار، انتخاب به دست شماست.

به طور مثال می‌توانید از آپارات بخواهید که از امروز، کارش را برای رساندن آمار بازدید ویدیوی شما به 10K را آغاز کند. بسته به اینکه چه آمار بازدیدی می‌خواهید هم هزینه‌هایتان تغییر می‌کند. در واقع هر چقدر بازدید بیشتری بخواهید، باید مبلغ بیشتری هم به آپارات بپردازید.

افزایش بازدید آپارات
هر یک از بسته‌ها قیمت مشخصی دارند. البته می‌توانید از تخفیف‌های ویژه آپارات هم برای کاهش هزینه‌ها بهره ببرید.

اما ممکن است بپرسید آپارات چطور تضمین می‌کند که در ازای گرفتن مبلغی مشخص، به طور قطعی بازدید ویدیوی شما را افزایش خواهد داد؟ حقیقت اینجاست که در صفحه افزایش بازدید آپارات هیچ صحبتی از قول و تضمین صد درصدی نشده اما روش‌هایی که آپارات برای افزایش بازدید ویدیوها به کار می‌گیرد یقینا مفید و اثربخش هستند.

هدفگذاری دقیق محتوا با کلیدواژه، یافتن مخاطبین احتمالی ویدیو و ارائه پیشنهاد به آن‌ها، نمایش لینک وبسایت شما در ویدیو و تبلیغات آزاد در انتهای ویدیو چهار ابزار تضمینی آپارات برای افزایش بازدید ویدیوهای شما هستند، ابزاری امتحان‌ پس‌داده در پلتفرم‌هایی همچون یوتیوب که در اثربخشی آن‌ها شک و شبهه‌ای وجود ندارد. فقط می‌ماند بحث اعتماد به آپارات که نیازمند تجربه است و گذشت زمان.

آپارات در قسمت ثبت درخواست برای افزایش بازدید، هیچ تضمینی به مخاطب نداده و متنی هم به این موضوع اختصاص نداده که بهتر بود این کار انجام می‌شد. اما از طرفی می‌دانیم که آپارات در ازای دریافت هزینه (که نسبتا قابل توجه هم هست) بی‌گدار به آب نمی‌زند و مطمئنا با شناختی که از مخاطبین خود به دست آورده سرویسی ارائه می‌کند که که به شکایت کاربر منجر نشود.

افزایش بازدید آپارات

به ادعای آپارات برندینگ و شهرت فردی، جذب مخاطب برای همایش‌ها و رویدادها، رشد سریع کسب و کارهای کوچک، نشر محتوای آموزشی برای آموزشگاه‌ها و جذب سرمایه‌گذار برای استارتاپ‌ها می‌توانند جزو دلایلی باشند که به سراغ این امکان ویژه بروید.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه افزایش بازدید آپارات مراجعه نمایید. اما شما چه نظری دارید؟ تا حالا از این ویژگی استفاده کرده‌اید و در صورت استفاده چقدر آن را مفید و اثربخش دیده‌اید؟ حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی