ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

استارتاپ نوبار از سرویس اسباب کشی بین‌شهری خود رونمایی کرد

با گذشت ۳ سال از فعالیتش، استارتاپ نوبار برای اولین بار جزییاتی از گزارش عملکرد خود را در سال گذشته منتشر کرد. همزمان با انتشار این گزارش، این شرکت از سرویس جدید خود به نام ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۵

با گذشت ۳ سال از فعالیتش، استارتاپ نوبار برای اولین بار جزییاتی از گزارش عملکرد خود را در سال گذشته منتشر کرد. همزمان با انتشار این گزارش، این شرکت از سرویس جدید خود به نام «اسباب‌کشی بین‌شهری» رونمایی کرده است. این قابلیت پس از درخواست شرکت‌های بزرگ کشور توسط تیم توسعه این مجموعه به خدمات اضافه شده و برای همگان قابل استفاده است.

در گزارش عملکرد نوبار گفته شده آخرین برآوردها حاکی از رشد ۳ درصدی سهم بازار نوبار در حوزه فعالیتش بوده است، به‌طوری‌که در سال گذشته میانگین ماهانه رشد سفارش ۶۰ درصدی حاصل شده است: «همچنین برای اولین بار از آغاز فعالیت، مجموعه به رضایت ۹۵ درصدی کاربران دست پیدا کرده است.»

آموزش رانندگان و کارگران درباره لزوم حفظ احترام به مشتری و نحوه کارکرد اپلیکیشن، در کنار افزایش دقت سیستم هوشمند در محاسبه قیمت تمام‌شده از جمله موارد توسعه نوبار در سال جاری بوده است. این موفقیت‌ها مرهون جذب سرمایه اولیه این استارتاپ در سال گذشته و به طبع آن توسعه تیم اجرایی بوده است.

«پرهام قبادی»، بنیان‌گذار استارتاپ نوبار در این رابطه گفت: «از ابتدای شکل‌گیری ایده اولیه نوبار، تحقیقات بسیاری انجام دادیم تا پررنگ‌ترین مشکل یا دغدغه مردم در فرآیند جابجایی استخراج شد.» او ادعا کرده پس از بررسی شرایط و طراحی پروسه برنامه‌نویسی، درنهایت موفق شده‌اند برای اولین بار در جهان فرآیند اسباب‌کشی را به‌صورت هوشمند دربیاورند.

به گفته قبادی اکنون پس از حدود ۳ سال تلاش و به لطف طراحی رابط کاربری ساده و افزایش مداوم دقت سیستم هوشمند، در صورت وارد کردن اطلاعات دقیق اسباب توسط کاربر؛ همه فرایند به صورت آنلاین خواهد بود: «تمامی هزینه‌های جانبی از جمله انعام و ساعات اضافه حمل بار با حداکثر دقت محاسبه شده و دیگر نیازی به پرداخت ریالی بیش از هزینه فاکتور نهایی نخواهد بود.»

اپلیکیشن نوبار بر اساس اطلاعات کلیدی و تاثیرگذار کاربران از جمله مبدأ و مقصد جابجایی، تعداد طبقات ساختمان، میزان، نوع و حجم اثاثیه و زمان مورد نیاز، هزینه خدمات را محاسبه می‌کند تا در پایان فرآیند سفارش، فاکتور نهایی و اطلاعات وسیله نقلیه (کامیون، وانت‌بار و نیسان‌بار) به همراه تیم و تعداد کارگران در اختیار کاربر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی