ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیتی‌گروپ: بیت‌کوین در نقطه عطف تبدیل شدن به ارز اول تجارت جهانی قرار دارد

ارزهای دیجیتال توانسته‌اند توجه شرکت‌های بزرگ و کوچک را به خود جلب کنند و هر روز خبری از پذیرش گسترده آنها در مبادلات مالی منتشر می‌شود. به گزارش «سیتی گروپ» بیت کوین در نقطه عطف قرار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

ارزهای دیجیتال توانسته‌اند توجه شرکت‌های بزرگ و کوچک را به خود جلب کنند و هر روز خبری از پذیرش گسترده آنها در مبادلات مالی منتشر می‌شود. به گزارش «سیتی گروپ» بیت کوین در نقطه عطف قرار دارد و می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب جهت مبادلات مالی تجاری بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

این شرکت در آخرین گزارش 108 صفحه‌ای خود در مورد چشم اندازهای آتی بیت کوین به این نکته اشاره کرد که در شرایط کنونی رمزارزها به صورت گسترده‌ای مورد پذیرش قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد می‌توانند به جریان اصلی مبادلات مالی تبدیل شوند.

طی ماه‌های اخیر بسیاری از شرکت‌ها روی خوش به رمزارزها و به خصوص بیت کوین نشان داده‌اند و همین مساله باعث شد قیمت این ارز دیجیتال محبوب رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کند. به گزارش سیتی گروپ، وقتی سرمایه گذاران بزرگ به میدان می‌آیند، می‌توان به آینده بهتر و پر رونق‌تری برای این رمز ارز امیدوار بود.

این شرکت با اشاره به این موضوع که بیت کوین برای پرداخت‌های بین المللی می‌تواند گزینه مناسبی باشد به نقاط قوتی از جمله کانال پرداخت امن و سریع رمز ارزها اشاره کرد. سیتی گروپ معتقد است بزودی بیت کوین به جریان مالی اصلی برای مبادلات مالی تبدیل می‌شود و از آن به عنوان ارز تجاری بین‌المللی یاد می‌کند که توانسته به سرعت خود را به چنین جایگاهی برساند.

سیتی گروپ به خطرات و موانعی که بر سر راه بیت کوین قرار گرفته و مانع روند رو به رشد آن می‌شود نیز اشاره کرده و با کنار هم قرار دادن تهدیدها و فرصت‌ها در نهایت معتقد است این رمزارز محبوب در نقطه اوج خود قرار دارد و می‌تواند روزهای بهتری را نیز تجربه کند. در واقع این شرکت می‌گوید موانع احتمالی مانع روند حرکت صعودی و پذیرش آن در بازارهای جهانی نمی‌شود.

با این وجود در بخشی از گزارش نیز بر این موضوع تاکید شده که آینده بیت کوین هنوز به صورت شفاف روشن نیست و ممکن است تغییر و تحولات مقطعی و کوتاه مدتی برای آن به وجود بیاید که می‌تواند تعیین کننده باشد.

سرمایه گذاران و شرکت‌های بسیاری کماکان در حال تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در حوزه رمزارزها و خصوصا بیت کوین هستند. از سوی دیگر نهادهای نظارتی نیز در تلاش هستند نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند که می تواند جنبه‌های مثبت و منفی بسیاری را به همراه داشته باشد. هر چند تلاش‌های نهادهای نظارتی مقدمات پذیرش بیشتر و تبدیل شدن بیت کوین به جریان اصلی مبادلات مالی را سرعت می‌بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی