ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی رونمایی کرد

شرکت MSI امروز از مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP با خمیدگی 1500R، نرخ نوسازی بالا، نرخ پاسخ‌دهی سریع و وضوح WQHD رونمایی کرد. این مانیتور از پنل VA استفاده می‌کند تا به زاویه‌های دیداری عریض‌تر و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

شرکت MSI امروز از مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP با خمیدگی 1500R، نرخ نوسازی بالا، نرخ پاسخ‌دهی سریع و وضوح WQHD رونمایی کرد. این مانیتور از پنل VA استفاده می‌کند تا به زاویه‌های دیداری عریض‌تر و رنگ‌های دقیق‌تری دسترسی داشته باشد.

مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP از همان طراحی استاندارد مانیتورهای MSI استفاده می‌کند که شامل طراحی خاص پایه و پشت مانیتور است. در پشت مانیتور لوگوی MSI قرار گرفته که و نوار ویژه‌ای بالا و پایین بدنه را جدا می‌کند. مانیتور Optix MAG272CQP در بالا، چپ و راست صفحه حاشیه خاصی ندارد و فقط در پایین حاشیه کوچکی از لوگوی MSI میزبانی می‌کند.

مانیتور جدید MSI اندازه‌ای ۲۷ اینچی با خمیدگی 1500R دارد و از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخ‌دهی این صفحه نمایش ۱ میلی‌ثانیه است و آن را برای بازی‌های شوتر اول شخص و مسابقه‌ای مناسب می‌کند. مانیتور Optix MAG272CQP در مقایسه با مانیتورهای استاندارد FHD وضوح بالاتری دارد. این دستگاه ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را به شما ارائه می‌کند تا بالاترین جزئیات را درون بازی‌ها مشاهده کنید.

MSI در این محصول از یک پنل VA یا «چیدمان عمودی» استفاده می‌کند؛ یعنی در این دستگاه کریستال‌های صفحه نمایش به صورت عمودی هستند. کنتراست این نمایشگر ۳۰۰۰ به ۱ است. پنل VA در این دستگاه در مقایسه با سایر مانیتورهای گیمینگ به ارائه زاویه‌های دیداری عریض‌تر (۱۷۸ درجه) و پوشش گسترده‌تر طیف رنگی منجر شده است.

مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP از فناوری FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند که مانع از ترکیب اطلاعات فریم‌ها در یکدیگر یا مشکلات گیم‌پلی می‌شود. این فناوری نرخ نوسازی مانیتور را با فریم‌های تولیدشده توسط کارت گرافیک کامپیوتر همگام‌سازی می‌کند. مانیتور MSI همچنین از قابلیت Anti-Flicker برخوردار است و نور آبی کمتری ساطع می‌کند تا برای مدت زمان‌های طولانی‌تری بتوانید در مقابل نمایشگر قرار بگیرید.

شرکت MSI هنوز قیمت یا تاریخ عرضه مانیتور Optix MAG272CQP را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی