ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت‌های هوشمند امیزفیت به قابلیت ECG و پایش فشار خون مجهز می‌شوند

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند «امیزفیت» در صورت دریافت تاییدیه «سازمان غذا و دارو آمریکا» (FDA)، با قابلیت‌ «ECG» و ویژگی‌های دیگر سلامت محور از جمله پایش فشار خون معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۵

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند «امیزفیت» در صورت دریافت تاییدیه «سازمان غذا و دارو آمریکا» (FDA)، با قابلیت‌ «ECG» و ویژگی‌های دیگر سلامت محور از جمله پایش فشار خون معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

با گذشت زمان، ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی بیشتری مرتبط با سلامت کاربران به بازار عرضه می‌شوند. تلاش‌های اپل برای توسعه اپل واچ با قابلیت‌های سلامت محور باعث شد که سایر شرکت‌ها نیز در تولید ساعت‌‌های هوشمند خود به چنین ویژگی‌هایی توجه بیشتری نشان دهند. تا جایی که اکنون ساعت‌های هوشمند به گجت‌‌‌های پوشیدنی مستقل، کاربردی و به عنوان ابزاری کمکی برای پایش سلامت به کار برده می‌شوند.

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ از قابلیت ECG یا الکتروکاردیوگرافی بهره می‌برند.  در واقع ECG‌ به یکی از استانداردهای مرسوم در ساعت‌های هوشمند تبدیل شده است. با این وجود برای آنکه چنین ویژگی به گجت‌های پوشیدنی اضافه شود، لازم است شرکت تولید کننده ساعت هوشمند، تاییدیه نظارتی دریافت کند.

امیزفیت از برندهایی است که معمولا ساعت‌های خوش قیمت، زیبا و با شارژدهی مناسب را روانه بازار می‌کند. این شرکت نیز قصد دارد همچون برندهای مطرح بازار، نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با قابلیت ECG و همچنین ویژگی‌های دیگری همچون پایش فشار خون به بازار عرضه کند. در همین راستا برای دریافت تاییدیه FDA نیز اقدام کرده و خوشبین است که به‌ زودی تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را برای قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند خود دریافت کند.

یکی از بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین امیزفیت، تشخیص بیماری کرونا است. این شرکت ادعا می‌کند به صورت محرمانه روی این پروژه کار می‌کند و تاکنون به دستاوردهای خوبی هم در این زمینه دست یافته است. اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه محرمانه امیزفیت رد دست نیست، اما باید دید آیا ساعت‌های هوشمند نسل بعدی این شرکت می‌تواند تاییدیه FDA‌ را دریافت کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی