ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سری موبایل گیمینگ رد مجیک ۶ با قیمت پایه ۶۰۰ دلاری برای بازار جهانی معرفی شد

نوبیا اواسط اسفند از سری رد مجیک ۶ در چین رونمایی کرد. این شرکت حالا امروز از این خانواده برای بازارهای جهانی پرده برداشته است. رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو از جمله ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

نوبیا اواسط اسفند از سری رد مجیک ۶ در چین رونمایی کرد. این شرکت حالا امروز از این خانواده برای بازارهای جهانی پرده برداشته است. رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو از جمله قوی‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار هستند که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و با قیمت پایه ۶۰۰ دلار به بازار می‌آیند.

تلفن‌هایی که نوبیا معرفی کرده نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارند و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۵۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش این دو دستگاه ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از رنگ ۱۰ بیتی برخوردار است.

رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو به ترتیب از باتری‌های ۵۰۵۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند و به‌ترتیب با شارژ سریع ۶۶ و ۱۲۰ واتی سازگارند. نوبیا مدعی است که مدل پرو ظرف مدت ۱۷ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود. در قاب عقب این دو گوشی دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که میزبان یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. نوبیا در بخش سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

خانواده رد مجیک ۶ دارای «ایر تریگرهای» خازنی است و جک هدفون را برای طرفداران حرفه‌ای صدا حفظ کرده. این دو تلفن هوشمند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سیستم خنک‌سازی ویژه و اندروید ۱۱ دارند. از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی می‌توانیم به بلوتوث ۵.۱، وای‌فای ۶ و درگاه USB-C اشاره کنیم.

رد مجیک ۶ و ۶ پرو از ۱۵ آوریل مصادف با ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ به بازار می‌آیند. قیمت رد مجیک ۶ با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۹۹ دلار و رد مجیک ۶ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی