ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژ هدیه برای تبلیغات در جستجو؛ عیدی مایکت به توسعه‌دهندگان

مایکت در پایان سال 99 برای توسعه‌دهندگان فعال در این استور اندرویدی، عیدی متفاوتی را تدارک دیده است که براساس این طرح، شارژ هدیه تا سقف 80 میلیون تومان برای بخش «تبلیغات در جستجو» به ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۰

مایکت در پایان سال 99 برای توسعه‌دهندگان فعال در این استور اندرویدی، عیدی متفاوتی را تدارک دیده است که براساس این طرح، شارژ هدیه تا سقف 80 میلیون تومان برای بخش «تبلیغات در جستجو» به توسعه‌دهندگان تعلق می‌گیرد.

یکی از بهترین و اثربخش‌ترین نوع تبلیغات برای بیشتر دیده شدن و نصب یک برنامه، استفاده از «تبلیغات در جستجو» است که در اپ‌استورها به توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود.

امروزه کاربر برای هر موضوع و سرویسی، انتخاب‌های بسیاری دارد که هرکدام ویژگی‌های متعددی دارند. از سوی دیگر کانال‌های جذب کاربر برای برنامه، محدود هستند و مارکترها به سختی می‌توانند برای اپلیکیشن خود، کاربر جذب کنند.

همچنین از آن‌جا که افراد به پلی‌استورها اعتماد دارند، هنگامی که به دنبال بازی یا اپلیکیشنی می‎‌گردند آن را در اپ‌استورها جستجو می‌کنند و وقتی در این مرحله قرار دارند یعنی در یک قدمی نصب هستند. بنابراین تمام کسب‌وکارها علاقمندند که برنامه آن‌ها در اولین نتایج جستجو به کاربران نمایش داده شود.

طبق آمارهای منتشر شده حدود 72 درصد کاربران مایکت از بخش جستجو استفاده می‌کنند و 60 درصد نصب‌ برنامه‌ها نیز از این بخش بوده است.

شارژ هدیه؛ عیدی مایکت

توسعه‌دهندگانی که علاقمندند از امکان «تبلیغات در جستجو» در مایکت بهره مند شوند تا 15 فروردین 1400 فرصت دارند با افزایش اعتبار پنل خود به میزان یکی از مبالغ مشخص شده در جدول زیر، عیدی ویژه‌ای را از این فروشگاه اندرویدی دریافت کنند.

به طور مثال اگر یک دولوپر بازی، پنل خود را به میزان 10 میلیون تومان شارژ کند، سه میلیون تومان نیز شارژ هدیه دریافت می‌کند.

توسعه‌دهندگان برای استفاده از این طرح، پنل خود را بایستی دقیقا مطابق یکی از مبالغ جدول شارژ کنند تا ظرف ۲۴ ساعت مبلغ هدیه به اعتبارشان اضافه شود.

تعداد استفاده از این افزایش اعتبار محدودیت ندارد و هربار هدیه ویژه به دولوپر تعلق می‌گیرد که مهلت استفاده از آن تا انتهای تیر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود. همچنین امکان بازگشت مبلغ افزایش اعتبار در این طرح وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مایکت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی