ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی A52 و A72 سامسونگ اعلام شد

سامسونگ از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کرد و حالا کره‌ای‌ها قیمت گلکسی A52 و A72 را اعلام کرده‌اند. گوشی‌های گلکسی A52 و A72 به قابلیت‌های زیادی مجهز شده‌اند و امکانات بیشتری در مقایسه با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۹

سامسونگ از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کرد و حالا کره‌ای‌ها قیمت گلکسی A52 و A72 را اعلام کرده‌اند.

گوشی‌های گلکسی A52 و A72 به قابلیت‌های زیادی مجهز شده‌اند و امکانات بیشتری در مقایسه با نسل قبلی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، با این حال سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به گلکسی A51 و A71 برای آن‌ها درنظر نگرفته است.

قیمت گلکسی A52 در نسخه پایه برابر ۳۴۹ یورو است و گلکسی A72 با قیمت ۴۴۹ یورو به فروش می‌رسد. این قیمت‌ها مربوط به نسخه‌های 4G می‌شوند و اگر بخواهید نسخه 5G گلکسی A52 را بخرید، باید حداقل ۴۲۹ یورو هزینه بپردازید.

همانطور که می‌توان حدس زد قیمت‌ها برای بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و همچنین تاریخ عرضه یکسانی نخواهند داشت. علاوه بر این، در جعبه این محصولات شارژر ۲۵ واتی قرار نمی‌گیرد و بجای آن، کاربران به شارژر ۱۵ واتی دسترسی پیدا می‌کنند، بنابراین برای دسترسی به سرعت شارژ بالاتر باید شارژر مخصوص آن را بطور جداگانه بخرید.

قیمت گلکسی A52 سامسونگ

گلکسی A52 از نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و رفرش ریت برابر ۹۰ هرتز دارد که البته برای مدل 5G، این رفرش ریت به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. نسخه 4G این دستگاه به چیپ اسنپدراگون 720G و مدل 5G به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز شده است.

در حالی که نسخه 4G در مدل‌های مجهز به ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد، مدل 5G تنها با ۶ یا ۸ گیگابایت رم وارد بازار می‌شود. با وجود این تفاوت، هردوی آن‌ها را می‌توان با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خرید.

قیمت گلکسی A72 سامسونگ

گلکسی A72 به عنوان دستگاهی پیشرفته‌تر، نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد که رفرش ریت این پنل هم مانند نسخه 4G‌ گلکسی A52 برابر ۹۰ هرتز است. این گوشی میان‌رده 4G از چیپ اسنپدراگون 720G بهره می‌برد و در نسخه‌های مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی