ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گوشی گیمینگ بلک شارک 4 پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

گوشی‌های هوشمند و قدرتمند مخصوص گیمینگ سری بلک شارک 4 در دو مدل شامل بلک شارک 4 و 4 پرو قرار است سوم فروردین ماه به صورت رسمی معرفی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

گوشی‌های هوشمند و قدرتمند مخصوص گیمینگ سری بلک شارک 4 در دو مدل شامل بلک شارک 4 و 4 پرو قرار است سوم فروردین ماه به صورت رسمی معرفی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، ویدیویی از این موبایل قدرتمند به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

علاوه بر انتشار ویدیو، پوسترهای تبلیغاتی این دستگاه نیز در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده است و طراحی پنل پشتی آن را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به نمایش گذاشته است.

ویدیو منتشر شده نشان می‌دهد که بلک شارک 4 از نمایشگر OLED بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز ماژول دوربین سه گانه با چیدمان افقی با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز در حفره روی نمایشگر جای گرفته است. با وجودی که بلک شارک 4 در واقع یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ محسوب می‌شود و عملکرد دستگاه نسبت به برخی مشخصات دیگر از جمله دوربین در اولویت‌های بعدی قرار دارند، اما شرکت تولید کننده تصمیم گرفته در سری جدید دستگاه‌های گیمینگ خود توجه ویژه‌ای به مشخصات دوربین نیز نشان دهد.

گوشی‌های هوشمند سری بلک شارک 4 در دو مدل شامل بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 870 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. گوشی هوشمند جدید مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه را در مدت زمانی کمتر از 15 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

لازم به ذکر است که بلک شارک 4 دارای دو کلید فیزیکی است که تجربه کاربری بهتری را نسبت به کلیدهای لمسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه دفع حرارت و حفظ کارکرد بالای پردازنده و رم برای این گوشی گیمینگ حائز اهمیت است، موبایل جدید مجهز به سیستم خنک کننده سه بعدی قدرتمند و یکپارچه است. درنهایت باید دید گوشی‌های هوشمند سری بلک شارک 4 با چه مشخصاتی در تاریخ سوم فروردین‌ماه رونمایی می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی