ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسلک هم از کلاب‌هاوس کپی می‌کند؛ قابلیت چت‌روم صوتی در راه است

مدیرعامل اسلک با اشاره به این که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، در جلسه‌ای که مدیرعامل کلاب‌هاوس هم در آن حضور داشت، اعلام کرد که قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲

مدیرعامل اسلک با اشاره به این که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، در جلسه‌ای که مدیرعامل کلاب‌هاوس هم در آن حضور داشت، اعلام کرد که قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه خواهد کرد.

اسلک اپلیکیشنی برای ارتباط و تعامل میان کارمندان است که به‌خصوص در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به ابزار خوبی برای ارتباط از راه دور تیم‌ها تبدیل شد. این ابزار در حال حاضر قابلیت‌هایی مثل تماس صوتی و تصویری را ارائه می‌کند و به‌زودی مثل کلاب‌هاوس چت‌روم صوتی خواهد داشت. «استوارت باترفیلد» مدیرعامل اسلک در قسمت جدید چت صوتی PressClub که به میزبانی «جاش کانستین» خبرنگار «تک‌کرانچ» در کلاب‌هاوس برگزار شد، اعلام کرد که این شرکت به‌زودی قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه می‌کند.

نکته جالب این اتفاق حضور «پاول دیویسن» مدیرعامل کلاب‌هاوس در این چت‌روم بود. باترفیلد اطلاعات خاصی درباره چگونگی پیاده‌سازی این قابلیت در اسلک اعلام نکرد و صرفا از عرضه قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس خبر داد. او گفت:

«همیشه به این گزاره باور داشتم که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، بنابراین ما هم کلاب‌هاوس را درون اسلک پیاده‌سازی می‌کنیم. ایده این است که گفتگو با حضور یا عدم حضور شما در جریان خواهد بود و هر زمان که خواستید می‌توانید به آن ملحق شوید یا ترکش کنید.»

این شرکت همچنین می‌خواهد بخشی از قابلیت‌های سرویس‌هایی مثل اسنپ‌چت، اینستاگرام و توییتر از جمله استوری‌ها را به پلتفرم خود بیاورد. استراتژی بزرگ‌تر اسلک این است که از یک سرویس ارتباط درون سازمانی به یک پلتفرم پیام‌رسانی جدی‌تر تبدیل شود. باترفیلد قبلا در ماه اکتبر ۲۰۲۰ به اضافه شدن این قابلیت‌ها به پلتفرم خود اشاره کرده بود. پیش‌تر شرکت‌هایی مثل فیسبوک، توییتر، تیک‌تاک و تلگرام نیز از عرضه یا توسعه قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس برای سرویس‌های خود خبر داده بودند.

به نظر می‌رسد که رویه‌ی تقلید از سایر شرکت‌ها دیگر به یک امر عادی در میان فعالان دنیای فناوری تبدیل شده و آن‌ها از اعلام این موضوع حتی در حضور رقبای خود ابایی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی