ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون مجوز استفاده اضطراری از کیت تست خانگی کرونا را از FDA گرفت

آمازون مجوز استفاده اضطراری از یک کیت تست کرونا خانگی برای کارکنان خود که توسط یکی از زیرمجموعه‌های آن ساخته شده را از سازمان غذا و داروی آمریکا گرفت. این کیت که COVID-19 Collection Kit ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

آمازون مجوز استفاده اضطراری از یک کیت تست کرونا خانگی برای کارکنان خود که توسط یکی از زیرمجموعه‌های آن ساخته شده را از سازمان غذا و داروی آمریکا گرفت.

این کیت که COVID-19 Collection Kit نام دارد، به کارکنان آمازون اجازه می‌دهد تا از بینی خود تحت نظارت متخصص و یا در خانه نمونه‌برداری کنند. آمازون یک سیستم نوبت دهی خودکار راه اندازی کرده که به کارکنان این شرکت هر دو هفته یکبار برای آزمایش شدن وقت می‌دهد، البته شرکت کردن در این برنامه داوطلبانه خواهد بود.

در صورتی که کارکنان بخواهند در این برنامه شرکت کنند، باید نمونه را پس از قرار دادن درون بسته پلمپ شده مخصوص، داخل یکی از صندوق‌های پستی آمازون بیندازند تا برای تحلیل به آزمایشگاه ارسال شود.

این کیت تست توسط شرکت STS Lab Holdco (از زیرمجموعه‌های آمازون) ساخته شده و نسخه تغییر یافته یک تست سریع ساخت کمپانی BGI Genomics است. آمازون فعلاً برنامه‌ای برای عرضه عمومی آن ندارد.

آمازون سرمایه گذاری قابل توجهی در ساخت کیت تست اختصاصی برای نیروی انسانی ۱.۳ میلیون نفره خود کرده است. این شرکت آزمایشگاه‌های اختصاصی نیز دارد که یکی از آن‌ها در کنتاکی و دیگری در کالیفرنیا واقع شده و از آن‌ها برای تحلیل نمونه‌ها که قرار است هر دو هفته یکبار ارسال شوند استفاده خواهد کرد.

آمازون اکتبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که نزدیک به ۲۰ هزار نفر از کارکنان خط مقدم آن به کرونا مبتلا شده‌اند. برخی کارکنان، آمازون را به عدم تلاش کافی برای حفاظت از جان آن‌ها در برابر ویروس متهم کردند. آمازون می‌گوید علاوه بر آزمایش، اقداماتی نظیر ارائه ماسک، اندازه گیری دمای بدن و ضدعفونی مداوم محل کار را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی