ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای تصاویر و مشخصات لنوو لیجن ۲ پرو پیش از رونمایی رسمی

موبایل گیمینگ لنوو لیجن ۲ پرو فردا رسما معرفی می‌شود، ولی این شرکت امروز از ظاهر و برخی از ویژگی‌های تلفن هوشمند خود پرده برداشت. در تبلیغی که از این دستگاه منتشر شده محصولی با ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

موبایل گیمینگ لنوو لیجن ۲ پرو فردا رسما معرفی می‌شود، ولی این شرکت امروز از ظاهر و برخی از ویژگی‌های تلفن هوشمند خود پرده برداشت. در تبلیغی که از این دستگاه منتشر شده محصولی با قاب عقب عجیبی را می‌بینیم که دارای فن داخلی است.

پوسترهای لنوو لیجن ۲ پرو از عرضه حداقل دو رنگ برای این دستگاه خبر می‌دهد و لنوو تایید کرده که تریگرهای فوقانی روی شانه‌های این دستگاه تعبیه شده است. علاوه بر این، لیجن ۲ پرو از معماری نسل جدیدی استفاده کرده که طراحی گرمایی بهتر را برای این گوشی ممکن کرده است. این طراحی اجازه داده تا لنوو دو باتری را به‌صورت افقی در این گوشی کار بگذارد و سیستم خنک‌کنندگی را بهینه‌تر کند. لیجن ۲ پرو همچنین دارای بلندگوی جلوی دوگانه و موتور خطی محور ایکس دوگانه است.

لنوو اولین شرکتی نیست که در گوشی گیمینگ خود از فن خنک‌سازی داخلی استفاده می‌کند. این شرکت دوربین سلفی را هم به‌صورت پاپ‌آپ در پهلوی خود قرار داده که در واقع یک سنسور ۴۴ مگاپیکسلی است. لیجن ۲ پرو همچنین در قاب عقب دوربین دوگانه‌ای در وسط بدنه دارد که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است.

لنوو لیجن ۲ پرو در تاریخ ۸ آوریل مصادف با ۱۹ فروردین ابتدا در چین معرفی می‌شود. با این حال مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم این تلفن هوشمند را در سایر بازارهای جهانی ببینیم.

این شرکت پارسال لنوو لیجن دوئل را معرفی کرد که در چین با نام لیجن فون پرو معرفی شده بود و از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد. آن گوشی هم به نوبه خود طراحی عجیبی داشت و دوربین سلفی از پهلوی دستگاه به شکل پاپ‌آپ بیرون می‌زد. حالا در شایعات آمده که نسخه جدید این گوشی هم دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی خود را با همان طراحی در پهلوی دستگاه قرار داده و از تکنیک ادغام ۴ در ۱ پیکسلی استفاده می‌کند.

لنوو لیجن ۲ پرو نمایشگری ۶.۹۲ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۳.۸ میلی‌ثانیه‌ای خواهد داشت. این گوشی با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم به بازار می‌آید و انرژی خود را از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی