ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و رندر گلکسی تب S7 لایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی منتشر شد

رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی احتمالی در خرداد ماه به اشتراک گذاشته شده است. سامسونگ در حال حاضر برخی از بهترین تبلت‌های اندرویدی خود از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی احتمالی در خرداد ماه به اشتراک گذاشته شده است.

سامسونگ در حال حاضر برخی از بهترین تبلت‌های اندرویدی خود از گلکسی تب S7 پلاس و گلکسی تب S7 را روانه بازار کرده و قصد دارد با ارائه مدل لایت این سری گزینه ارزان‌تری را در دسترس کاربران قرار دهد.

«ایوان بلس» افشاگر معروف، رندی از این تبلت اقتصادی به اشتراک گذاشته است. رندر فاش شده نشان می‌دهد که طراحی گلکسی تب S7 لایت شباهت زیادی به طراحی گلکسی تب S7 خواهد داشت. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، این تبلت جدید از بدنه‌ای تمام فلزی، گوشه‌های گرد و دوربین دوگانه بهره می‌برد. با توجه به نمای جانبی دستگاه، به نظر می‌رسد ماژول دوربین از بدنه دستگاه کمی بیرون می‌زند.

گفته می‌شود تب S7 لایت به نمایشگر ۱۲.۴ مجهز خواهد بود، هر چند هنوز مشخص نیست که نمایشگر دستگاه از نوع LTPO با رفرش ریت بالا خواهد بود یا کاربران باید منتظر دستگاهی با نمایشگر از نوع دیگری باشند. همچنین دو اسپیکر استریو که توسط AKG ساخته شده در اطراف تبلت دیده می‌شود. در پنل پشتی دستگاه نیز برای فناوری شارژ مغناطیسی و قرار دادن قلم هوشمند تدبیر شده است.

پیش از این مشخص شده بود که گلکسی تب S7 لایت با چیپست اسنپدراگون 750G و بهره‌مندی از رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این تبلت به همراه نسخه اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 به بازار عرضه شود. تبلت جدید کره‌ا‌ی‌ها نیز مانند سایر دستگاه‌های اخیر سامسونگ، از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. سرانجام احتمالا تبلت به همراه باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۵ وات رونمایی خواهد شد.

طبق گزارش‌های ارائه شده تب S7 لایت در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت. به احتمال زیاد سامسونگ به همراه S7 لایت، تبلت A7 لایت را نیز به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود این دو محصول به همراه برخی لوازم جانبی جدید از جمله قاب و صفحه کلید خردادماه امسال معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

    هیچ چیز صفحه نمایش amoled نمیشه. 😍

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

    ابن که تعطیله ، مدلهای قبلی خودش مثل اس ۴ و ۵ و ۶ و ۷ همگی از این بهترن
    واقعا که

مطالب پیشنهادی