ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ذن‌فون ۸ مینی ایسوس با ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

ایسوس در سال جاری میلادی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۸ رونمایی می‌کند که طبق اطلاعات، در سه نسخه وارد بازار می‌شوند که یکی از آن‌ها، ذن‌فون ۸ مینی خواهد بود. این دستگاه اخیرا در بنچمارک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

ایسوس در سال جاری میلادی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۸ رونمایی می‌کند که طبق اطلاعات، در سه نسخه وارد بازار می‌شوند که یکی از آن‌ها، ذن‌فون ۸ مینی خواهد بود. این دستگاه اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است.

این گوشی هوشمند با نام «ASUS_I006D» با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در این بنچمارک رویت شده که قدرتمندترین تراشه کنونی در دنیای اندروید محسوب می‌شود و اکثر پرچمداران با این چیپ وارد بازار شده‌اند. در کنار این تراشه قدرتمند، ایسوس برای محصول جدیدش ۱۶ گیگابایت رم هم درنظر می‌گیرد تا بتواند با پرچمداران غول‌پیکر بازار رقابت کند.

ذن‌فون ۸ مینی توانسته در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک بنچ به ترتیب به امتیازهای ۱۱۲۳ و ۳۶۸۱ دست پیدا کند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 به همراه ماژول IMX663 بهره می‌برد و همچنین از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ذن‌فون ۸ مینی

تمام گوشی‌های سری ذن‌فون ۸ احتمالا با نمایشگر OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسند که مدل مینی از پنل ۵.۹ اینچی بهره می‌برد.

این پرچمدار نسبتا کامپکت با ذن‌فون ۸ پرو (ASUS_I004D) و ذن‌فون فلیپ وارد بازار می‌شود که گوشی دوم احتمالا از دوربین چرخشی مشابه نسل‌های قبلی بهره می‌برد.

با توجه به مشخصات فنی، با یک گوشی کامپکت قدرتمند روبه‌رو می‌شویم که می‌تواند رقبا را به چالش بکشد و تبدیل به دستگاهی مناسب برای طرفداران پرچمدارهای کوچک شود. با این حال ظاهرا خریداران زیادی برای چنین محصولاتی در بازار وجود ندارد.

اپل سال گذشته میلادی از آیفون ۱۲ مینی رونمایی کرد که برخلاف انتظار کوپرتینویی‌ها، نتوانست فروش بالایی را در بازار تجربه کند. اگرچه این کمپانی امسال هم از آیفون ۱۳ مینی رونمایی می‌کند، اما طبق گزارش‌ها سال آینده خبری از آیفون ۱۴ مینی نخواهد بود. با توجه به این موضوع، نمی‌توان درباره موفقیت ذن‌فون ۸ مینی چندان امیدوار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی