ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با عرضه ۷۶.۵ میلیون دستگاه موبایل در فصل اول ۲۰۲۱ صدرنشین شد

به گزارش «کانالیس»، سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۲۱ با عرضه ۷۶.۵ میلیون دستگاه موبایل و سهم بازار ۲۲ درصدی صدرنشین، اپل با عرضه ۵۲.۴ میلیون دستگاه در رتبه دوم و شیائومی با فاصله جزئی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

به گزارش «کانالیس»، سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۲۱ با عرضه ۷۶.۵ میلیون دستگاه موبایل و سهم بازار ۲۲ درصدی صدرنشین، اپل با عرضه ۵۲.۴ میلیون دستگاه در رتبه دوم و شیائومی با فاصله جزئی و عرضه ۴۹ میلیون دستگاه موبایل در جایگاه سوم قرار گرفت.

براساس این گزارش، سهم بازار جهانی عرضه گوشی های هوشمند شیائومی و اپل تنها یک درصد با یکدیگر اختلاف دارد و احتمال آن می‌رود شیائومی بتواند در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ در عرضه موبایل در بازارهای جهانی از اپل پیشی بگیرد.

پیشتر «استراتژی آنالتیکس» نیز برآورد کرده بود که شیائومی فصل اول ۲۰۲۱ با اختلاف جزئی رتبه سوم عرضه گوشی‌های هوشمند را از آن خود می‌کند. اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که عملکرد شیائومی بالاتر از حد انتظار بوده و سه ماه طلایی را در فروش پشت سر گذاشته است.

بازار جهانی موبایل در جریان همه گیری کرونا جان تازه‌ای گرفته است و در این بین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند همچون شیائومی نیز فروش خوبی را برای خود رقم زده‌اند.

براساس گزارش منتشر شده از بازار جهانی موبایل در سه ماهه اول ۲۰۲۱ از سوی «کانالیس»، شیائومی با افزایش ۶۲ درصدی میزان عرضه گوشی به بازار نسبت به سال قبل، روزهای خوبی را برای خود رقم زده و توانسته به عرضه ۴۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند و سهم ۱۴ درصدی از بازار، جایگاه سوم را در رتبه بندی میزان عرضه موبایل به بازار در فصلی که گذشت، از آن خود کند.

در همین رتبه بندی اپل با عرضه ۵۲.۴ میلیون دستگاه آیفون در رتبه دوم قرار دارد و سهم بازار ۱۵ درصدی را به نام خود زده است. اعداد و ارقام به خوبی نشان می‌دهند که فاصله شیائومی و اپل بسیار نزدیک است و باید دید در فصل دوم ۲۰۲۱ آیا شیائومی با گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ می‌تواند از اپل پیشی بگیرد یا خیر.

براساس داده‌های گزارش مذکور، اوپو و ویوو نیز در سه ماهه اول ۲۰۲۱ بازار خوبی داشتند. اوپو با عرضه ۳۷.۶ میلیون دستگاه موبایل و سهم بازار ۱۱ درصدی در رتبه چهارم جدول عرضه و ویوو با عرضه ۳۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند و سهم بازار ۱۰ درصدی بعد از اوپو و در جایگاه پنجم جدول رتبه بندی کانالیس قرار دارد.

تحلیلگر کانالیس می‌گوید با خروج ال‌جی از بخش موبایل فرصت خوبی در اختیار سایر شرکت‌ها قرار می‌گیرد تا سهم بازار موبایل ال‌جی را از آن خود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Beautiful Mind
    Beautiful Mind | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    حرف از سامسونگ ولی عکس کاور مطلب شیائومی میزارید!!!!!؟؟؟؟؟؟؟😐 😐

مطالب پیشنهادی