ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه زنجیره‌ای «کروگر» از پهپاد برای تحویل سفارش‌ها کمک می‌گیرد

فروشگاه زنجیره‌ای کروگر (Kroger) نیز همچون والمات و آمازون، قصد دارد به زودی و به صورت آزمایشی، سفارش‌ مشتراین خود را با پهپاد به دست مشتریانش برساند. پهپادهای این فروشگاه بسته‌هایی با وزن حداکثر ۲.۵ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

فروشگاه زنجیره‌ای کروگر (Kroger) نیز همچون والمات و آمازون، قصد دارد به زودی و به صورت آزمایشی، سفارش‌ مشتراین خود را با پهپاد به دست مشتریانش برساند.

پهپادهای این فروشگاه بسته‌هایی با وزن حداکثر ۲.۵ کیلوگرم را جابه جا خواهند کرد. فروشگاه زنجیره‌ای اعلام کرده که در مرحله آزمایشی برخی محصولات مانند داروهای بدون نسخه، محصولات مرتبط با کودکان یا موارد غذایی با سرویس پهپاد کروگر به مشتریان تحویل می‌شود.

پهپادها قرار است در دور آزمایشی توسط یکی از فروشگاه‌های شهر سنتروویل اوهایو در ابتدا مورد استفاده قرار بگیرند تا در صورت موفقیت این شعبه، بقیه شعبات کروگر نیز از همین روش برای ارسال سفارش‌های خود از این روش کمک بگیرند.

کروگر در صفحه مربوط به معرفی سرویس جدید اعلام کرده که سازمان FAA این روش ارسال توسط پهپادها را تایید کرده و پهپادها می‌توانند بسته‌ها را به آدرس‌‌های مختلف و حتی مناطق ساحلی به دست مشتریان برسانند.

در اطلاعیه مطبوعاتی کروگر به این نکته اشاره شده است که این شرکت زنجیره‌ای با همکاری شرکت «Drone Express» بسته‌ها برای مشتریان ارسال می‌کند. مشتریان می‌توانند با کمک گوشی هوشمند خود سفارش را ثبت کرده و پهپادها به فقط در جلوی درب ورودی، بلکه تا محلی که گوشی هوشمندی که سفارش توسط آن ثبت شده باشد، بسته را به دست مشتری می‌‌رسانند. مثلا اگر محوطه یا حیاط بزرگی قبل از ورودی ساختمان قرار داشته باشد، پهپادها وارد محوطه حیاط هم می‌شوند تا به مشتری برسند.

کروگر ادعا می‌کند مشتریان می‌توانند با کمک سرویس تحویل پهپاد در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه سفارش‌های خود را دریافت کنند. فروشگاه زنجیره‌ای کروگر می‌گوید به تحول تجارت الکترونیک توجه نشان می‌دهد و همین هفته قصد دارد پروازهای آزمایشی پهپاد برای تحویل بسته‌ها را به صورت آزمایشی اجرا کند.

دومین برنامه آزمایشی کروگر تابستان امسال در کالیفرنیا اجرا می‌شود.  شرکت والمارت نیز از سال ۲۰۱۵ تاکنون روی ارسال بسته‌ها با پهپادها کار می‌کند و پهپاد‌های  آمازون نیز به همین موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی