ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
تکنولوژی

سامسونگ می‌خواهد ۷ میلیون گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ بفروشد

سامسونگ می‌خواهد در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۷ میلیون موبایل تاشو بفروشد. از این میان، ۳ میلیون برای گلکسی زد فولد ۳ و ۴ میلیون برای گلکسی زد فلیپ ۳ در نظر گرفته شده است. به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

سامسونگ می‌خواهد در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۷ میلیون موبایل تاشو بفروشد. از این میان، ۳ میلیون برای گلکسی زد فولد ۳ و ۴ میلیون برای گلکسی زد فلیپ ۳ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ در نظر دارد امسال فروش موبایل‌های تاشوی جدید خود را به ۷ میلیون دستگاه برساند. از آن‌جایی که امسال خبری از گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود، انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۳ با قلم S Pen به بازار بیاید و با قابلیت‌های جدید چیزی حدود ۳ میلیون فروش داشته باشد.

این غول کره‌ای همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا پایان امسال ۴ میلیون گلکسی زد فلیپ ۳ بفروشد. این پیش‌بینی با توجه به قیمت ارزان‌تر مدل فلیپ منطقی به نظر می‌رسد. سامسونگ پارسال بیش از ۲.۵ میلیون موبایل تاشو فروخت، ولی حالا انتظار خود را به بیش از دو برابر رسانده است.

گلکسی زد فلیپ

اهداف فروش سامسونگ جاه‌طلبانه در نظر گرفته شده، بنابراین دستیابی به آن‌ها وابسته به چگونگی پذیرش هر دستگاه توسط بازار خواهد بود. برخی از تحلیلگران بازار کره جنوبی هنوز نسبت به اقبال بیشتر کاربران تردید دارند. آن‌ها می‌گویند سامسونگ پارسال قصد داشت ۵ میلیون موبایل تاشو بفروشد ولی فقط توانست ۲.۵ میلیون فروش داشته باشد. البته باید در نظر داشت که پارسال همه‌گیری جهانی ویروس کرونا باعث شد فروش این محصولات هم تحت تاثیر قرار بگیرد، چون قدرت خرید مردم پایین آمد.

سامسونگ بزرگ‌ترین فروشنده موبایل دنیاست و در حوزه گوشی‌های تاشو هم نقش کلیدی ایفا می‌کند. گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان مواجه شدند. این شرکت حالا باید جای پای خود را در بازار محکم کرده و به فکر محصولات آتی خود باشد. سامسونگ احتمالا تا چند وقت دیگر تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را آغاز می‌کند. این دو محصول ممکن است در تیر یا مرداد ماه معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی