ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده آنر ۵۰ با رنگ زرد و طراحی متفاوت دوربین افشا شد

چیزی به زمان عرضه سری آنر ۵۰ باقی نمانده و اخیرا تایید شده که این سری از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد. اکنون پیش از رونمایی رسمی، تصاویر زنده‌ای از این سری منتشر شده که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

چیزی به زمان عرضه سری آنر ۵۰ باقی نمانده و اخیرا تایید شده که این سری از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد. اکنون پیش از رونمایی رسمی، تصاویر زنده‌ای از این سری منتشر شده که طراحی ظریف و زرد رنگ یکی از گوشی‌ها را به تصویر می‌کشد.

تصاویر جدید این گوشی توسط منابع چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده‌اند و آن را در سه رنگ مختلف از جمله زرد با کمی رنگ سبز نشان می‌دهند. در هیچ کدام از این تصاویر طراحی پنل جلویی به چشم نمی‌خورد، اما به خوبی می‌توانیم طراحی پنل پشتی را ببینیم که میزبان دوربینی با طراحی متفاوت و تا حدودی عجیب است.

آنر به نظر می‌رسد ماژول دوربین مستطیلی شکل آنر ۳۰ را کنار گذاشته و یک طراحی جدید شبیه به یک بیضی بزرگ که دو دایره دیگر را در خود جای داده برای سری آنر ۵۰ در نظر گرفته است. درون دایره بالایی یک سنسور دوربین بزرگ وجود دارد که به نظر می‌رسد دوربین اصلی گوشی باشد و در دایره پایینی یک سنسور پریسکوپی و یک سنسور دیگر به عنوان دوربین سوم قرار گرفته است. اطراف ماژول دوربین طراحی درخشان و براقی وجود دارد که مطابق رنگ بدنه است.

گوشی‌های سری آنر ۵۰ در سه رنگ زرد، آبی و بنفش در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهند گرفت و خوشبختانه طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد آنر این بار تصمیم گرفته برخلاف نسخه‌های قبلی، لوگوی موجود روی پنل پشتی را بسیار کوچکتر کند.

تاریخ رسمی عرضه سری آنر ۵۰ هنوز اعلام نشده اما به نظر نمی‌رسد فاصله زیادی با آن داشته باشیم. شایعات حاکی از آن هستند که این سری سه گوشی شامل نسخه پایه، نسخه پرو و نسخه پرو پلاس خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی