ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تیمز با ابزارها و ویژگی‌های جدیدی بروز می‌شود

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ از ویژگی‌ها، ابزارها و سرویس‌های جدیدی که قرار است به پلتفرم تیمز اضافه شوند، خبر داد که می‌توانند کار کردن با این پلتفرم را ساده‌تر کنند. نرم افزار یکپارچه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ از ویژگی‌ها، ابزارها و سرویس‌های جدیدی که قرار است به پلتفرم تیمز اضافه شوند، خبر داد که می‌توانند کار کردن با این پلتفرم را ساده‌تر کنند.

نرم افزار یکپارچه و محبوب مایکروسافت تیمز در سراسر جهان بیش از ۱۴۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و عجیب نیست که ردموندی‌ها بخواهند پلتفرم کاربردی خود را برای شرایط دورکاری با ابزارهای و ویژگی‌های جدیدی بهینه سازی کنند.

مجموعه ابزارهای جدید مایکروسافت تیمز کار با این پلتفرم را ساده‌تر از قبل می‌کنند و به توسعه‌دهندگان نیز کمک می‌کنند تا بتوانند تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار دهند.

از بین ابزارهایی که قرار است به این پلتفرم بیایند، افزودن جعبه ابزار پیشرفته مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams Tool) برای ویژوال استودیو و ویژوال استودیو کد یکی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

مدیر برنامه گروه مایکروسافت در مورد ابزارهای جدید تیمز گفت:

«چنین ابزارهایی به توسعه دهندگان کمک می‌‌کند تا اپلیکیشن‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر بسازند. همچنین می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را با پشتوانه قدرتمند مایکروسافت توسعه دهند. با کمک جعبه ابزار به‌روز شده، قدرت انعطاف پذیری بیشتری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.»

جعبه ابزار پیشرفته و جدید تیمز از ابزارهایی مانند React ،SharePoint و NET. پشتیبانی می‌کند. از ب‌ روزرسانی‌هایی که تیمز درنسخه جدید خود آنها را فعال کرده، می‌توان به یکپارچه‌سازی با برنامه‌های آژور، ادغام فریمورک‌های SharePoint  و یکپارچه‌سازی تک خطی با مایکروسافت Graph اشاره کرد.

در نسخه جدید،‌ ردموندی‌ها امکان یکپارچه‌سازی گردش کار را در اپلیکیشن تیمز برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر کرده‌اند.

به علاوه، پورتال جدیدی برای توسعه‌دهندگان مایکروسافت تیمز راه‌اندازی شده که ثبت‌نام و پیکربندی اپلیکیشن‌ها در آن ساده‌تر از قبل انجام می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های جدید تیمز برای توسعه‌دهندگان می‌توان به فراهم کردن امکان تجربه چند کاربره در زمان واقعی اشاره کرد که برای رویدادها و جلسات آنلاین کاربرد دارد. همچنین ویژگی جدید دیگری به نام حالت Teams Together توسعه یافته که به توسعه‌دهندگان امکان توسعه تجربه Together را فراهم می‌‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی