ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به مودم L443 LTE همراه اول [تماشا کنید]

مودم L443 جدیدترین تلاش همراه اول برای ورود به بازار مودم‌های LTE خانگی است. بزرگ‌ترین اپراتور همراه کشور با باندل کردن یک سیم‌کارت LTE به همراه ۳۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان و یک مودم LTE، و ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۳

مودم L443 جدیدترین تلاش همراه اول برای ورود به بازار مودم‌های LTE خانگی است. بزرگ‌ترین اپراتور همراه کشور با باندل کردن یک سیم‌کارت LTE به همراه ۳۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان و یک مودم LTE، و البته عرضه همه این موارد با یک قیمت مناسب می‌خواهد این بخش از بازار را رقابتی‌تر کند.

تماشای ویدیوی نگاه نزدیک و جعبه‌گشایی مودم LTE L443 همراه اول

همراه اول برای پکیج خود یک مودم LTE دسکتاپ در نظر گرفته که به وسیله یک آداپتور به برق متصل می‌شود. این مودم با ۴ پورت لن و پشتیبانی از ۳۲ کاربر به صورت همزمان، به خوبی از پس نیازهای کاربران خانگی، سازمان‌های کوچک و استارتاپ‌ها بر می‌آید. همچنین درون این جعبه دو آنتن قدرتمند ۵ دسیبلی قرار گرفته تا از نظر قدرت سیگنال شبکه موبایل به مشکلی بر نخورید.

مودم LTE L433 از سرعت شبکه بی‌سیم ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه‌ای برخوردار است. همچنین این مودم از حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ۵ چراغ نشانگر ال‌ای‌دی نیز روی این مودم همراه تعبیه شده تا از وضعیت آنتن‌دهی شبکه آگاه شوید. در کنار این نشانگرها، ۳ نشانگر برق، وای‌فای و وضعیت شبکه هم شما را از دسترسی به اینترنت مطلع می‌سازد.

بخش دوم پکیج همراه اول، شامل یک سیم‌کارت با ۳۰۰ گیگابایت اینترنت همراه می‌شود که می‌توانید با آن در حدود ۲۰۰ فیلم FHD، در حدود ۵۰ هزار آهنگ و ۶۰۰ قسمت سریال دانلود کنید یا اصلا کل سال را به گشت و گذار در شبکه‌های مجازی بپردازید.

در نهایت بخش سوم این پکیج با قیمت رقابتی آن تکمیل می‌شود. قیمت مودم LTE L443 یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است که اگر قیمت اینترنت همراه آن را هم در نظر بگیریم (۳۰۰ گیگابایت و ۳ هزار تومان به ازای هر یک گیگابایت جمعا به ارزش ۹۰۰ هزار تومان) متوجه می‌شویم که پرمخاطب‌ترین اپراتور موبایل کشور پکیج مقرون به صرفه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. مودم LTE L443 را می‌توانید از فروشگاه آنلاین همراه اول خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

    این که سیمکارت 4G میخوره😐😐😐

مطالب پیشنهادی