ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جانی آیو در طراحی آی‌مک ۲۴ اینچی M1 اپل نقش داشته است

جانی آیو در سال ۲۰۱۹ اپل را ترک کرد تا یک شرکت طراحی اختصاصی تشکیل دهد. با این حال اپل همچنان یکی از مشتریان شرکت جدید او موسوم به «LoveFrom» است و حالا تایید شده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

جانی آیو در سال ۲۰۱۹ اپل را ترک کرد تا یک شرکت طراحی اختصاصی تشکیل دهد. با این حال اپل همچنان یکی از مشتریان شرکت جدید او موسوم به «LoveFrom» است و حالا تایید شده که او به نحوی در طراحی آی‌مک جدید نقش داشته است.

وب‌سایت «وایرد» در بررسی آی‌مک جدید رد پای جانی آیو در طراحی این دستگاه را تایید کرده است. اپل به این وب‌سایت اعلام کرده که آیو در طراحی آی‌مک ۲۴ اینچی M1 به این شرکت کمک کرده، با این حال مشخص نیست که این کمک مربوط به زمانی بوده که آیو هنوز در اپل حضور داشته یا بعدا از طریق LoveFrom به کوپرتینویی‌ها یاری رسانده است.

آی‌مک M1 دارای مهم‌ترین تغییر در سبک طراحی کامپیوترهای All-in-One اپل در چند سال اخیر است. این دستگاه بدنه‌ای بسیار باریک دارد و با رنگ‌های متنوع و شاد به دست کاربران می‌رسد. وب‌سایت وایرد می‌گوید آی‌مک جدید به درد کسانی می‌خورد که دانش فنی کمی دارند و نمی‌خواهند درگیر سرهم کردن کامپیوترهای عادی شوند. کسانی که حاضرند با پرداخت مبلغی بالاتر همه قطعات لازم برای یک کامپیوتر را در بدنه‌ای شبیه یک آیپد خیلی بزرگ دریافت کنند.

جانی آیو آی‌مک M1

اپل آی‌مک جدید را در رنگ‌های متنوعی طراحی کرده تا ظاهر خوبی در اتاق نشیمن یا آشپزخانه داشته باشد. این دستگاه در رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. ارائه رنگ‌های مشابه برای مجیک کیبورد، مجیک ماوس و مجیک ترک‌پد همگی ما را به یاد طراحی آی‌مک G3 می‌اندازند. اپل حتی کابل برق این دستگاه را هم‌رنگ با بدنه آن به دست کاربران می‌رساند.

شرکت طراحی جانی آیو آبان پارسال با شرکت Airbnb وارد همکاری شد تا محصولات این استارتاپ را بازطراحی کند. آن طور که در گزارش‌ها اعلام شده بود، مدیر سابق اپل رهبری فرآیند بازطراحی اپلیکیشن، وب‌سایت و همچنین سیستم رتبه‌بندی را برعهده خواهد داشت که امتیاز مهمانان و میزبانان را مشخص می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی