ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نسل جدید تبلت میت پد پرو را با سیستم‌ عامل هارمونی معرفی کرد

هواوی از سه تبلت میت پد جدید شامل میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی و نسخه‌ کوچک‌تر ۱۰.۸ اینچی در کنار میت پد جدید ۱۱ اینچی رونمایی کرد. محصولات جدید هواوی نه‌ تنها اولین تبلت‌هایی محسوب ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۴

هواوی از سه تبلت میت پد جدید شامل میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی و نسخه‌ کوچک‌تر ۱۰.۸ اینچی در کنار میت پد جدید ۱۱ اینچی رونمایی کرد. محصولات جدید هواوی نه‌ تنها اولین تبلت‌هایی محسوب می‌شوند که از سیستم‌عامل هارمونی بهره می‌گیرند؛ بلکه نسخه‌ کوچک‌تر میت پد پرو در کنار میت پد ۱۱ به جای بهره‌گیری از تراشه‌ هواوی، به چیپست اسنپدراگون ساخت کوالکام مجهز شده‌اند. 

تحریم‌های گوگل موجب شده تا هواوی نتواند برنامه‌های پیش‌فرض اندروید را روی محصولات خود نصب کند و به همین دلیل به سمت سیستم‌عامل اختصاصی کوچ کرده است. همچنین تحریم‌های ایالات متحده نیز باعث شده تا محصولاتی که از تراشه‌های اختصاصی هواوی استفاده می‌کنند نتوانند به بازار این کشور وارد شوند. در نهایت هواوی چاره‌ای جز استفاده از تراشه‌های کوالکام نداشته است. البته HarmonyOS هنوز از ضعف پشتیبانی از سوی توسعه‌دهندگان رنج می‌برد و پیشنهاد آن به کاربران خارج از بازار چین کمی عاقلانه نیست.

تبلت میت پد پرو

میت پد پرو همراه با قلم M-Pencil، شباهت‌های بسیاری به آیپد پرو اپل دارد. هواوی امسال نیز در عضو جدید خانواده تبلت میت پد، برخی از ویژگی‌های آیپد را قرض گرفته است. برای مثال اکنون به کمک قابلیت FreeNote می‌توان دست خط کاربر را در باکس‌های متنی وارد کرد. همچین صفحه‌ خانه نیز میزبان پنلی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها خواهد بود. وبکم دستگاه در حاشیه‌ی بلندتر قرار گرفته است تا چینش مناسب‌تری برای کنفرانس‌های ویدیویی داشته باشد. نمایشگر دستگاه از پنل OLED با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و می‌تواند عمق مشکی مناسبی ارائه دهد.

از سایر مشخصات میت پد پرو می‌توان به باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت، پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات، شارژ بی‌سیم ۲۷ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات اشاره کرد. سه لنز برای دوربین اصلی، چهار میکروفن و هشت بلندگو در کنار وای‌فای ۶ نیز قابلیت‌های ارتباطی دستگاه را تشکیل می‌دهند. هواوی هنوز سخنی پیرامون پشتیبانی از اتصال 4G یا 5G مطرح نکرده است.

تبلت میت پد پرو

هواوی در کنار میت پد پروی جدید از نسل جدید قلم M-Pencil هم رونمایی کرده است. هواوی اشاره دارد که قلم جدیدش از دقت بیشتری نسبت به قبل بهره‌مند است و نرخ تاخیر ۹ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد و از پوشش پلاتینیومی استفاده می‌کند.  تاکنون جزئیاتی پیرامون قیمت دستگاه منتشر نشده است ولی غول فناوری چین وعده داده است که در آینده جزئیات بیشتری پیرامون آن منتشر می‌کند. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

    اوه باتری 10000 هزار میلی آمپر
    البته برا تبلت این چند اینچی آره نیازه

مطالب پیشنهادی