ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده رویداد هواوی: مراسم معرفی سیستم عامل هارمونی

هواوی امروز مراسمی را برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از جانشین اندروید یعنی سیستم عامل هارمونی خواهیم بود. امروز ساعت ۱۶:۳۰ مراسم هواوی برای رونمایی از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی، تبلت‌های میت‌پد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

هواوی امروز مراسمی را برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از جانشین اندروید یعنی سیستم عامل هارمونی خواهیم بود. امروز ساعت ۱۶:۳۰ مراسم هواوی برای رونمایی از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی، تبلت‌های میت‌پد پرو و همچنین ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ برگزار می‌شود که البته همه آن‌ها از هارمونی بهره می‌برند.

بعید است که هواوی در این مراسم از پرچمدارهای سری P50 نیز رونمایی کند. هرچند این کمپانی در گذشته با تیزری احتمال معرفی این گوشی‌های هوشمند را مطرح کرد، اما هنوز نمی‌توانیم از حضور این پرچمدارها در مراسم امروز مطمئن باشیم و باید منتظر بمانیم.

برای اطلاع از جدیدترین محصولات هواوی، می‌توانید مراسم را بطور زنده و با ترجمه همزمان فارسی در زیر مشاهده کنید. توجه کنید که آنچه در این پخش زنده می‌بینید از سوی «هواوی ایران» و به زبان فارسی پخش می‌شود. دیجیاتو اخبار این رویداد را پوشش می‌دهد که می‌توانید در صفحه اصلی سایت یا قسمت هواوی آن را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی