ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای قاب محافظ پیکسل ۶ طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را تایید می‌کند

اوایل خرداد ماه رندرهایی از گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل فاش شد که ظاهر عجیب و طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌داد. اکنون تصاویری از قاب محافظ گوشی‌های جدید گوگل منتشر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

اوایل خرداد ماه رندرهایی از گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل فاش شد که ظاهر عجیب و طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌داد. اکنون تصاویری از قاب محافظ گوشی‌های جدید گوگل منتشر شده که آن طراحی و چیدمان دوربین‌های هر دو نسخه موبایل جدید گوگل را تایید می‌کند.

به طور معمول، تولیدکنندگان قاب محافظ برای محفظه دوربین گوشی‌های موبایل بخشی از آن را خالی می‌گذارند. با توجه به رندرهای فاش شده، ظاهرا تولید کننده قاب محافظ گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نیز همین مسیر را طی کرده است و قسمت قرار گیری دوربین دستگاه در قاب محافظ کاملا مشخص است. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود. بیرون زدگی ماژول دوربین د رتصویری که از قاب محافظ گرفته شده به خوبی دیده می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی تخت امولد و پیکسل ۶ پرو از نمایشگر ۶.۹ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. روی هر دو نمایشگر روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود و انتظار می‌رود گوگل در آن‌ها از فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که گوگل برای کاهش وابستگی خود به کوالکام و تراشه‌های اسنپدراگون، در گوشی‌های آینده خود از چیپست اختصاصی ۵ نانومتری که از پردازنده گرافیکی Mali G78 بهره می‌برد، استفاده کند.

به نظر می‌رسد گوگل با عرضه گوشی‌های نسل جدید پیکسل خود قصد دارد وارد رقابت جدی در بازار موبایل شود. چرا که شایعات و رندرهایی که تاکنون از این گوشی‌ها ارائه شده است، طراحی جسورانه و منحصر به فرد، پردازنده قدرتمند و ماژول‌های دوربین بهبود یافته آن را به تصویر می‌کشد.

با این وجود بسیاری از طرفداران پیکسل از احتمال وجود یک رقیب منطقی از محصولات گوگل برای گوشی‌های آیفون اپل و سری گلکسی S سامسونگ هیجان‌زده هستند. هرچند این موضوع هنوز مشخص نشده است اما گوشی‌های جدید گوگل ممکن است در اواسط شهریور ماه و اندکی پس از انتشار اندروید ۱۲ منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی