ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی کمیته‌ای تخصصی برای رسیدگی به مشکلات رابط کاربری MIUI تشکیل داد

مدیر محصول شیائومی از تشکیل کمیته‌ای با هدف رسیدگی و حل مشکلات عملکردی رابط کاربری MIUI خبر داد. امید آن می‌رود نسخه بعدی رابط کاربری این شرکت با مشکلات کمتری رونمایی شود. کمیته حل مشکلات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

مدیر محصول شیائومی از تشکیل کمیته‌ای با هدف رسیدگی و حل مشکلات عملکردی رابط کاربری MIUI خبر داد. امید آن می‌رود نسخه بعدی رابط کاربری این شرکت با مشکلات کمتری رونمایی شود.

کمیته حل مشکلات رابط کاربری از هفته گذشته کار خود را تحت عنوان «MIUI Pioneer Group» آغاز کرده است و قصد دارد باگ‌های احتمالی رابط کاربری شیائومی را برطرف کند تا کاربران تجربه کاربری بهتری داشته باشند و بتواند رضایت کاربرانش را بیش از پیش جلب کند.

شیائومی فعالیت خود را در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک شرکت نرم افزاری آغاز کرد و رابط کاربری MIUI به عنوان نخستین محصول این شرکت معرفی شد که به عنوان رابط کاربری اندروید شناخته می‌شود. رابط کاربری شیائومی با وجود تمام مزایا و قابلیت‌هایی که دارد، مشکلات عملکردی خاص خودش را نیز دارد. شیائومی همواره به رفع مشکلات رابط کاربری اهمیت ویژه‌ای نشان داده است ولی این بار تصمیم گرفته کمیته‌ای تخصصی برای رسیدگی به باگ‌ها و مشکلات عملکردی اختصاص دهد.

به نظر می‌رسد چینی‌ها قصد دارند قبل از انتشار نسخه MIUI 13 باگ‌های موجود در آن را تا حد امکان برطرف کنند تا مشکلات عملکردی نتواند به اعتبار این شرکت لطمه وارد کند.

مدیر محصول شیائومی رسما اعلام کرده در حدود یک هفته قبل کارگروه MIUI تشکیل شده است تا به مشکلات عملکردی رابط کاربری شیائومی رسیدگی کند. اعضای این کارگروه وظیفه رفع انواع مشکلات مربوط به رابط کاربری MIUI‌ را برعهده دارند و موظف هستند میزان پیشرفت خود را در این حوزه در قالب گزارش برای شرکت ارسال کنند.

با وجودی که تشکیل چنین کمیته‌ای کاری خارق‌العاده به نظر نمی‌رسد، اما نشان می‌دهد که شیائومی به توسعه این بخش اهمیت ویژه‌ای نشان می‌دهد و رضایتمندی کاربران برایش اهمیت دارد. باید دید شیائومی تا چه اندازه می‌تواند در این زمینه موفق باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hasan
    hasan | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

    تو هر گوشیش ی مدل باگ خاص داره

  • aref
    aref | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

    من آخرین آپدیت رو نصب کردم، نوتیفیکیشن های واتساپم کلا بهم ریخته

مطالب پیشنهادی