ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مینگ-چی کو: اپل روی آیفون ۶.۷ اینچی با قیمت کمتر از ۹۰۰ دلار کار می‌کند

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» اخیرا اعلام کرده که اپل در حال توسعه یک آیفون ۶.۷ اینچی برای سال ۲۰۲۲ است که قیمتی کمتر از ۹۰۰ دلار خواهد داشت. در جدیدترین یادداشت این تحلیلگر، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» اخیرا اعلام کرده که اپل در حال توسعه یک آیفون ۶.۷ اینچی برای سال ۲۰۲۲ است که قیمتی کمتر از ۹۰۰ دلار خواهد داشت.

در جدیدترین یادداشت این تحلیلگر، اپل سال آینده میلادی همچنان از ۴ آیفون رونمایی خواهد کرد. کو در گذشته گفته بود که آیفون ۱۳ مینی آخرین گوشی اپل با نمایشگر ۵.۴ اینچی خواهد بود که با توجه به چنین پیش‌بینی، باید منتظر آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس باشیم.

حالا طبق اطلاعات جدید، کوپرتینویی‌ها مدل ۵.۴ اینچی را از سبد محصولاتشان حذف می‌کنند اما نمی‌خواهند ۳ گوشی در بازار داشته باشند و به عرضه ۴ آیفون در سال ادامه می‌دهند. با توجه به این موضوع، در سال ۲۰۲۲ با دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ اینچی مواجه خواهیم شد.

به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ مینی در سال ۲۰۲۲ با آیفون ۱۴ مکس جایگزین می‌شود، البته نمی‌توانیم درباره چنین نام‌گذاری اظهارنظر قطعی کنیم و احتمال استفاده از نام دیگری برای آن وجود دارد.

آیفون

به گفته کو، این آیفون ۶.۷ اینچی قیمتی کمتر از ۹۰۰ دلار خواهد داشت، البته نباید منتظر فناوری‌های مدرن مانند تاچ آیدی زیر نمایشگر برای آن باشیم. انتظار می‌رود آیفون‌های ۲۰۲۲ به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شوند. این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها سنسور تاچ آیدی را درون دکمه پاور آیفون ۱۴ مکس قرار دهند.

در حال حاضر آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶.۷ اینچی در بازار حضور دارد که با قیمت پایه ۱,۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بنابراین آیفون ۱۴ مکس حداقل ۲۰۰ دلار از آن ارزان‌تر خواهد بود. بنابراین کاربرانی که به نمایشگر بزرگ علاقه دارند اما به دنبال قابلیت‌های مدل پرو مانند دوربین تله‌فوتو نیستند، می‌توانند آیفون ۱۴ مکس را خریداری کنند.

اپل در ادامه سال جاری میلادی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی خواهد کرد که انتظار می‌رود به ناچ کوچکتر، دوربین قدرتمندتر با لرزشگیر سنسور شیفت و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و LTPO در مدل‌های پرو مجهز شوند. علاوه بر این، احتمالا این محصولات از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هم پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی