ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی GT مستر ادیشن با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در گیک‌بنچ رویت شد

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، مشخصات دستگاهی منتسب به «ریلمی GT مستر ادیشن» در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و تصاویری از «ریلمی اکسپلورر مستر ادیشن» به اشتراک گذاشته شده است. چند روز قبل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، مشخصات دستگاهی منتسب به «ریلمی GT مستر ادیشن» در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و تصاویری از «ریلمی اکسپلورر مستر ادیشن» به اشتراک گذاشته شده است. چند روز قبل نیز گزارش دیگری مشخص کرد که دو نسخه از گوشی‌های مستر ادیشن ریلمی معرفی خواهد شد.

مشخصات دستگاهی با شماره مدل RMX3361 به همراه پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم در پایگاه داده گیک‌بنچ منتشر شده که به گوشی ریلمی GT مستر ادیشن مربوط می‌شود. طبق مستندات ارائه شده، این گوشی در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز قابل توجه ۷۶۶ و در آزمون چند‌هسته‌ای امتیاز ۲۵۹۹ را کسب کرده است. همچنین تایید شده است که این گوشی از اندروید ۱۱ و احتمالا رابط کاربری Realme UI ۲.۰ استفاده می‌کند.

ریلمی GT مستر ادیشن
مشخصات گوشی منتسب به ریلمی GT مستر ادیشن

سایر مشخصات شایعه شده این موبایل شامل نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

طراحی ریلمی اکسپلورر مستر ادیشن شباهت زیادی به ریلمی GT مستر ادیشن دارد اما برخلاف آن همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط «استیو همراستففر» (OnLeaks) مشخص است، نسخه اکسپلورر در دو رنگ متفاوت عرضه خواهد شد. در این تصاویر روزنه مخصوص دوربین سلفی گوشی در گوشه بالا سمت چپ آن دیده می‌شود و نمایشگر آن دارای لبه‌های تخت و گوشه‌های منحنی شکل است. در ماژول دوربین گوشی نیز سه دوربین قرار گرفته که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود.

ریلمی GT مستر ادیشن
ریلمی اکسپلورر مستر ادیشن

نسخه اکسپلورر این گوشی از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با فناوری شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برد. دوربین سلفی دستگاه ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود و در پنل پشتی آن سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسل وجود دارد.

انتظار می‌رود هر دو گوشی ریلمی در تاریخ ۳۰ تیرماه معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی