ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بایننس در شانزدهمین دوره فصلی، ۳۹۰ میلیون دلار توکن BNB را سوزاند

صرافی بایننس در شانزدهمین دوره سوزاندن فصلی توکن‌ها، بیش از ۱ میلیون توکن BNB به ارزش تقریبی ۳۹۰ میلیون دلار را از بین برد، ولی به نظر نمی‌رسد که این اتفاق برای بازار مهم بوده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

صرافی بایننس در شانزدهمین دوره سوزاندن فصلی توکن‌ها، بیش از ۱ میلیون توکن BNB به ارزش تقریبی ۳۹۰ میلیون دلار را از بین برد، ولی به نظر نمی‌رسد که این اتفاق برای بازار مهم بوده باشد.

بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی دنیا اخیرا اعلام کرده که ۱٬۲۹۶٬۷۲۸ توکن BNB به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون دلار را سوزانده است. این شرکت یادآور شده که ۵٬۱۶۳ توکن BNB دیگر هم طی برنامه Pioneer Burn Program سوزانده شده. هدف از این برنامه کمک به کاربرانی است که توکن‌های خود را به خاطر اشتباه در تراکنش قراردادهای هوشمند از دست داده‌اند.

بایننس این زیان‌ها را جبران می‌کند و در شرایط خاص توکن‌ها را به کاربران برمی‌گرداند. تعداد این توکن‌ها بعدا از مجموع توکن‌هایی که هر فصل سوزانده می‌شوند، کسر می‌گردد. بایننس طبق تعهدات خود هر فصل ۲۰ درصد از سود این صرافی را می‌سوزاند. با توجه به ارزش تقریبی توکن‌های سوخته‌ شده، این شرکت باید در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ حدود ۲ میلیارد دلار سود کرده باشد.

جدیدترین دور از سوزاندن توکن‌های BNB، از نظر ارزش پولی در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. بایننس قبلا در ماه مارس ۶۰۰ میلیون دلار توکن BNB را سوزانده بود. با این وجود، به نظر می‌رسد که بازار نسبت به این اتفاق واکنشی از خود نشان نداده و قیمت BNB تقریبا ثابت باقی مانده است.

توکن BNB در حال حاضر با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار معامله می‌شود. ارزش این توکن نسبت به سقف تاریخی آن در ماه مه حدود ۵۶ درصد افت پیدا کرده. با این حال، سال ۲۰۲۱ همچنان سال بسیار خوبی برای BNB بوده و موجب رشد ۷۰۰ درصدی قیمت این توکن شده است.

صرافی بایننس در چند وقت اخیر در کشورهای مختلفی مثل بریتانیا، ژاپن و کانادا با قانون‌گذاران درگیر بوده و فعالیت‌های خود را متوقف کرده. آمریکا هم در حال انجام تحقیقاتی درباره پولشویی و فرار مالیاتی از سوی بایننس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی