ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم معرفی آیفون ۱۳ احتمالا به صورت مجازی برگزار می‌شود

اپل چند روز پیش اجبار برگشت کارمندان به دفاتر را حداقل یک ماه به تعویق انداخت و حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها می‌خواهند مراسم معرفی آیفون ۱۳ را بطور مجازی و نه حضوری برگزار کنند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

اپل چند روز پیش اجبار برگشت کارمندان به دفاتر را حداقل یک ماه به تعویق انداخت و حالا به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها می‌خواهند مراسم معرفی آیفون ۱۳ را بطور مجازی و نه حضوری برگزار کنند.

اپل می‌خواست تمام کارمندان کمی بیش از یک ماه دیگر یعنی از سپتامبر حداقل ۳ روز در هفته در دفاتر حضور داشته باشند. اما کارمندان مخالفت شدیدی با این طرح کردند و حتی شماری از آن‌ها بحث استعفا را مطرح کردند. در نهایت با توجه به افزایش مجدد شمار مبتلایان به کرونا، اپل تصمیم گرفت برنامه‌اش را حداقل برای یک ماه اجرایی نکند.

حالا خبرنگار بلومبرگ به نام «مارک گورمن» در جدیدترین گزارش خود گفته که اگر اپل کارمندان را در ماه سپتامبر به دفاتر برمی‌گرداند، احتمال برگزاری مراسم معرفی آیفون ۱۳ به صورت حضوری وجود داشت اما حالا انتظار می‌رود این مراسم یکبار دیگر بطور مجازی برگزار شود:

«اگر تمام کارمندان اپل همانطور که این کمپانی برنامه‌ریزی کرده بود به دفاتر برمی‌گشتند و البته شمار مبتلایان به کرونا کاهش پیدا می‌کرد، امکان برگزاری اولین مراسم حضوری اپل از سال ۲۰۱۹ تا به امروز وجود داشت. اما بجای اینکار، انتظار می‌رود با یک مراسم مجازی دیگری روبه‌رو شویم که در وب‌سایت اپل و یوتیوب پوشش داده شود. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها روی فروش آنلاین تمرکز خواهند کرد.»

مراسم معرفی آیفون ۱۳

در صورتی که گفته گورمن صحت پیدا کند، برای دومین سال متوالی اپل آیفون‌هایش را در یک مراسم مجازی معرفی می‌کند. سال گذشته میلادی آیفون ۱۲ دیرتر از همیشه و در ماه اکتبر معرفی شد و تعدادی از آن‌ها در ماه نوامبر در اختیار کاربران قرار گرفتند. اما امسال همانند گذشته شاهد برگزاری مراسم معرفی آیفون ‍۱۳ در ماه سپتامبر خواهیم بود.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به ناچ کوچکتر، دوربین قدرتمندتر، چیپ اپل A15 Bionic و باتری‌های بزرگتر مجهز شوند و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کنند. مدل‌های پرو احتمالا از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی