ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار ویدیوی جدیدی از دوربین زیر نمایشگر شیائومی می میکس ۴

ویدیوی جدیدی از نمایشگر شیائومی می میکس ۴ فاش شده که نشان می‌دهد دوربین سلفی این دستگاه به طور کامل به زیر صفحه نمایش منتقل می‌شود. افزون بر این، سه تصویر جدید طراحی جلو و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

ویدیوی جدیدی از نمایشگر شیائومی می میکس ۴ فاش شده که نشان می‌دهد دوربین سلفی این دستگاه به طور کامل به زیر صفحه نمایش منتقل می‌شود. افزون بر این، سه تصویر جدید طراحی جلو و عقب این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

شیائومی ۱۹ مرداد مراسمی برگزار خواهد کرد و تایید شده که در این مراسم از می میکس ۴ رونمایی می‌شود. حالا به‌تازگی منبع آگاه ویبو با نام کاربری Digital Chat Station ویدیویی از پنل منعطف می میکس ۴ را منتشر کرده است. در این ویدیو نمایشگری را می‌بینیم که در حالت روشن حفره‌ای برای دوربین سلفی روی آن دیده نمی‌شود.

این منبع معتبر تاکید کرده که پنل موجود در این ویدیو مربوط به نسخه مونتاژ نشده می میکس ۴ است؛ بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که محصول نهایی چنین صفحه نمایش منعطفی داشته باشد. چون مسائلی مثل دوام و قطعاتی مثل باتری مانع از ساخت دستگاه‌هایی با این سطح از انعطاف می‌شوند. با این حال، می‌توانیم ببینیم که طراحی دوربین زیر نمایشگر در این دستگاه چگونه خواهد بود.

در گزارش کاربر دیگری به نام HoilNDI، می‌توانیم طراحی جلو و عقب این دستگاه را ببینیم. در این رندرها هم اثری از دوربین سلفی دیده نمی‌شود و نمایشگر بخش جلوی دستگاه را به طور کامل پوشش داده است. ولی در قاب عقب نمایشگر ثانویه‌ای دیده می‌شود که کنار دوربین چهارگانه می میکس ۴ قرار گرفته است. این نمایشگر ثانویه به‌صورت افقی تعبیه شده و اندازه کوچکی دارد.

انتظار داریم که این نمایشگر ثانویه شبیه می ۱۱ اولترا باشد و برای نمایش اطلاعات محدودی مثل تماس‌های دریافتی، نوتیفیکیشن‌ها و وضعیت آب و هوا به کار برود. به‌علاوه، این نمایشگر می‌تواند به عنوان نمایاب دوربین می ۱۱ اولترا عمل کند.

روابط عمومی شیائومی هفته پیش تایید کرده بود که می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI 12.5 به بازار می‌آید. قلب تپنده این گوشی احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • itookan
    itookan | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

    این که چیزی نیست. اپل هم میخواد تو نسل بعدی ناج آیفون رو ۱۳ درصد کوچیکتر کنه!

    • mohammad
      mohammad | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

      خسته نباشه 🤣... چقدر خلاق و پیشرو

مطالب پیشنهادی