ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی پذیرش بیت‌کوین و برخی رمزارزها را در پرتغال آغاز کرد

شیائومی که در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار در طول تاریخ فعالیت خود توانست پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شود،‌ اکنون امکان خرید محصولاتش از طریق بیت‌کوین، اتریوم، تتر و دش در فروشگاه‌های می استور ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شیائومی که در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار در طول تاریخ فعالیت خود توانست پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شود،‌ اکنون امکان خرید محصولاتش از طریق بیت‌کوین، اتریوم، تتر و دش در فروشگاه‌های می استور پرتغال برای کاربران فراهم کرده است.

کاربران می‌توانند گوشی‌های هوشمند، ساعت هوشمند، اسکوتر برقی،‌ جاروبرقی و سایر محصولات این برند را در پرتغال از طریق رمزارزهای اعلام شده در فهرست شیائومی خریداری کنند. این شرکت برای ارائه خدمات رمزارزها با ارائه دهنده خدمات پرداخت سوئیسی Utrust همکاری می‌کند.

«پدرو مایا» مدیر بازاریابی می استور پرتغال می‌گوید:

«شیائومی توانست شرکتی همچون اپل را پشت سر بگذارد و به دومین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان تبدیل شود و حالا با حرکت به سمت پذیرش رمزارزها،‌ گامی مثبت در جهت محقق کردن شعار خود در زمینه «نوآوری برای همه» برمی‌دارد.»

شیائومی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ توانست برای اولین بار اپل را کنار زده و به دومین تولید کننده بزرگ جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت در ماه ژوئن ۲۰۲۱ نیز توانست با عبور از سامسونگ لقب پرفروش‌ترین برند موبایل جهان را از آن خود کند.

شاید این سوال پیش بیاید که چرا شیائومی پرتغال را برای پذیرش رمزارزها در گام اول انتخاب کرده است. در بین کشورهای اروپایی، پرتغال یکی از کشورهای دوستدار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و چینی‌ها نیز برای آنکه بتوانند در این حوزه نیز موفقیت‌های خوبی کسب کنند، تصمیم گرفتند پذیرش رمزارزها را از پرتغال آغاز کنند.

سامسونگ یکی از شرکت‌های پیشرو است که در بازار گوشی‌های هوشمند، کیف پول بلاک چین را در سال 2019 معرفی کرد. اما فروشگاه‌های سامسونگ هنوز امکان خرید با رمزارزها را برای کاربران فراهم نکرده‌اند.

باید دید شیائومی در مسیر جدیدی که پا در آن گذاشته تا چه اندازه می‌تواند موفق شود و آیا پذیرش رمزارزها در سایر فروشگاه‌های می استور شیائومی آغاز می‌شود یا به پرتغال ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی