ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استند شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی شیائومی با قیمت ۹۲ دلار معرفی شد

شیائومی در سکوت خبری از یک شارژر بی‌سیم جدید به نام Mi 100W Wireless Charging Stand پرده برداشته که نسخه قوی‌تر شارژر Mi 80W Wireless Charging Stand است. این دستگاه با قیمت تقریبی ۹۲ دلار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

شیائومی در سکوت خبری از یک شارژر بی‌سیم جدید به نام Mi 100W Wireless Charging Stand پرده برداشته که نسخه قوی‌تر شارژر Mi 80W Wireless Charging Stand است. این دستگاه با قیمت تقریبی ۹۲ دلار وارد بازار می‌شود.

استند شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی شیائومی تقریبا فرقی با شارژر بی‌سیم ۸۰ واتی این شرکت ندارد. تنها تفاوت عمده این دو محصول به سرعت شارژ، رنگ و لایه‌های ایمنی آن‌ها برمی‌گردد. این شارژرها از نظر طراحی یکسان‌ isjkn و گوشی‌های هوشمند می‌توانند به‌صورت عمودی یا افقی روی آن‌ها قرار بگیرند.

می ۱۰۰ وات شیائومی با رنگ مشکی و رویه‌های طلایی عرضه می‌شود، در حالی که مدل قبلی سفید با رویه‌های نقره‌ای بود. همان‌طور که از نام این دستگاه جدید پیداست، حداکثر توان خروجی آن به ۱۰۰ وات می‌رسد. شماره مدل می ۱۰۰ وات وایرلس MDY-13-EL است در حالی که مدل قبلی ۸۰ واتی از شماره مدل MDY-13-ED استفاده می‌کرد.

شارژر جدید شیائومی سیم‌پیچ دوگانه و یک فن پویا دارد که در صورت نیاز خیلی آرام فعال می‌شود. این دستگاه از استاندارد Qi استفاده می‌کند و به همین خاطر می‌تواند با هر محصولی که با فناوری شارژ بی‌سیم سازگار است، کار کند. منتها فقط می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و می میکس ۴ می‌توانند از حالت Ultra-Fast Wireless Charging Mode بهره‌مند شوند. سایر دستگاه‌ها حداکثر به توان ۶۷ و ۵۰ واتی دسترسی خواهند داشت.

شیائومی مدعی است که می میکس ۴ با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی‌اش که قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است، با این شارژر ظرف ۲۸ دقیقه شارژ می‌شود. این دستگاه در چین ۵۹۹ یوآن معادل ۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده و اولین عرضه آن از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد.

در حال حاضر هیچ حرفی از عرضه جهانی این دستگاه به میان نیامده و مشخص نیست که در صورت عرضه جهانی این شارژر را با چه قیمتی در بازار خواهیم دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی