ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسون ۳۰ ۵G
تکنولوژی

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ مجهز به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر، تجربه تمام صفحه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. «زک نلسون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت آن را در مقابل خراش‌،‌ خمش و حرارت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ مجهز به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر، تجربه تمام صفحه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. «زک نلسون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت آن را در مقابل خراش‌،‌ خمش و حرارت مورد آزمایش قرار داده است.

اول از همه، دوربین جلوی دستگاه که در زیر نمایشگر قرار گرفته، برخلاف گوشی قبلی، تقریبا نامرئی است و می‌توان گفت هیچ اثری از آن دیده نمی‌شود. دلیل اصلی این امر تراکم پیکسلی بالای آن است. تفاوت عمده بین فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده شده در این مدل و گوشی سال گذشته ZTE در کیفیت نمایش است. زد‌تی‌ای میزان تراکم پیکسلی بالای دوربین سلفی را از ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ اکسون ۲۰ به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ رسانده است. با این حال، عملکرد دوربین چندان تعریفی ندارد.

هنگامی که نمایشگر دستگاه حدود ۲۰ ثانیه یا بیشتر در معرض شعله مستقیم قرار می‌گیرد، یک لکه سفید رنگ در آن ایجاد می‌شود که به نظر می‌رسد دلیل آن استفاده از پنل اولد باشد.

در آزمایش خراش، نمایشگر در سطح شش شروع به خراشیدن می‌کند و در سطح هفت شیارهای عمیقی روی آن شروع به شکل‌گیری می‌کند. قسمت نمایشگر بالای سنسور دوربین نیز در برابر خط و خش‌های جزئی مصون است. با این وجود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر دستگاه حتی پس از شیارهای به وجود آمده در سطح هفت به درستی کار می‌کند.

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ از پلاستیک ساخته شده است اما دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدای آن فلزی هستند. ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی نیز توسط یک لایه شیشه محافظت می‌شود.

گوشی تست خم شدن را نیز تقریبا با موفقیت پشت سر گذاشت که با توجه به میزان خم شدن آن تعجب آور است. در هنگام خم شدن گوشی به عقب، صدای شکستن چیزی در داخل آن به گوش می‌رسد اما دستگاه به عملکرد عادی خود ادامه می‌دهد. به طور کلی، کیفیت ساخت گوشی برای یک دستگاه با قیمت حدود ۵۰۰ دلار بسیار مناسب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی