ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عینک هوشمند Ray-Ban Stories معرفی شد؛ محصول مشتر ک فیسبوک و ری‌-بن

فیسبوک و ری‌-بن سرانجام از عینک هوشمند Ray-Ban Stories در سه مدل با قابلیت فیلمبرداری و عکاسی از طریق دو عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی و طول عمر باتری ۶ ساعت رونمایی کردند. عینک‌ هوشمند جدید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

فیسبوک و ری‌-بن سرانجام از عینک هوشمند Ray-Ban Stories در سه مدل با قابلیت فیلمبرداری و عکاسی از طریق دو عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی و طول عمر باتری ۶ ساعت رونمایی کردند.

عینک‌ هوشمند جدید در سه مدل Wayfarer ،Meteor و Round روانه بازار می‌شود. تمام مدل‌ها دارای دو عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند که می‌تواند حداکثر ۵۰۰ عکس و بیش از سی کلیپ ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای را ضبط کند. باتری عینک از طریق پورت USB-C انجام می‌شود و در عرض یک ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد. یک عینک با باتری کامل شارژ شده می‌تواند تا ۶ ساعت دوام بیاورد. کاربران می‌توانند نوع لنزها عینک اعم از لنزهای معمولی یا پزشکی را قبل از خرید انتخاب کنند.

عینک هوشمند فیسبوک

به غیر از لوگو فیسبوک روی بسته‌بندی عینک‌های Ray-Ban Stories در جای دیگری اسم فیسبوک درج نشده است. با این حال از این عینک به عنوان یکی از محصولات عالی فیسبوک یاد شده که فلسفه طراحی این شرکت را تولیدات عالی ری‌-بن ترکیب کرده است تا دستگاه‌هایی با عملکرد و ویژگی‌های بیشتر تولید کنند. «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک پیش از این اعلام کرده بود که عینک‌های جدید ممکن است یک محصول کاملا معمولی باشند زیرا در آینده نزدیک مدل‌های پیشرفته‌تری روانه بازار خواهند شد که از ویژگی‌های واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند.

عینک هوشمند فیسبوک و ری‌-بن برچسب قیمت ۲۹۹ دلار را به همراه دارد و هم اکنون در فروشگاه‌های ری-‌بن به فروش می‌رسد. همچنین از ۲۳ شهریور سایر خرده‌فروش‌ها نیز فروش آن‌ها را آغاز خواهند کرد.

«اندرو باسورث» معاون آزمایشگاه‌های واقعیت افزوده فیسبوک در بیانیه‌ای توضیح داد که «عینک‌های Ray-Ban Stories به گونه‌ای طراحی شده که به مردم کمک می‌کند تا در لحظه زندگی کنند و با افرادی که در کنارشان هستند ارتباط برقرار کنند.» به صورت کلی انتظار می‌رفت این عینک‌ها از ویژگی‌‌های بیشتری مانند تماس صوتی یا دسترسی به دستیار هوشمند برخوردار باشند. با این وجود همچنان انتظار می‌رود عینک‌های آینده از این ویژگی‌ها برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی