ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ با قابلیت RAM Plus، رم گلکسی A52s 5G را بطور مجازی افزایش داد

سامسونگ با انتشار آپدیتی برای گوشی گلکسی A52s 5G قابلیت جدیدی به نام «RAM Plus» را معرفی کرده که اجازه می‌دهد رم موبایل را به‌صورت رایگان افزایش دهید. البته این افزایش به شکل نرم‌افزاری انجام ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

سامسونگ با انتشار آپدیتی برای گوشی گلکسی A52s 5G قابلیت جدیدی به نام «RAM Plus» را معرفی کرده که اجازه می‌دهد رم موبایل را به‌صورت رایگان افزایش دهید. البته این افزایش به شکل نرم‌افزاری انجام می‌شود و در حقیقت با رم مجازی روبه‌رو هستیم.

این ویژگی اجازه می‌دهد به طور نرم‌افزاری حداکثر ۴ گیگابایت از حافظه داخلی را به رم دستگاه خود اضافه کنید. ویژگی رم پلاس از طریق فریمور A528BXXU1AUH9 به گلکسی A52s 5G اضافه می‌شود. انتشار این آپدیت فعلا در کشور هند آغاز شده و همچنین شامل بهینه‌سازی‌هایی برای پایداری دوربین و ثبات خود دستگاه است.

کاربران گلکسی A52s 5G می‌توانند با مراجعه به مسیر Settings > Software Update و انتخاب گزینه Download and Install آپدیت جدید را نصب کنند. هنوز این آپدیت برای تمام کاربران در بازار جهانی منتشر نشده، اما در هفته‌های کاربران کشورهای مختلف می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ حدود یک ماه پیش گلکسی A52s 5G را با چیپست اسنپدراگون 778G معرفی کرد. سایر مشخصات فنی این دستگاه تقریبا مشابه گلکسی A52 5G است، یعنی نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته و بالای آن حفره‌ای از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گلکسی A52s 5G یک دوربین چهارگانه دارد که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی در مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید و یک مدل ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. قیمت پایه A52s 5G برابر ۴۱۰ پوند یعنی کمی بالاتر از A52 عادی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی