ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک پرو M1X احتمالا چند هفته دیگر معرفی می‌شود

در حالی که گزارش‌های مختلفی درباره تاخیر در تولید مدل‌های جدید مک بوک پرو مجهز به تراشه MX1 منتشر شده، بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید احتمالا اپل طی هفته‌های آتی در رویداد جداگانه‌ای از لپ‌تاپ‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

در حالی که گزارش‌های مختلفی درباره تاخیر در تولید مدل‌های جدید مک بوک پرو مجهز به تراشه MX1 منتشر شده، بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید احتمالا اپل طی هفته‌های آتی در رویداد جداگانه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد.

تنها یک روز به برگزاری رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل باقی مانده و برخی منابع آگاه بازار می‌گویند این احتمال وجود دارد که در جریان این مراسم، اپل مدل‌های جدید مک بوک پرو با تراشه M1X را نیز نمایش بگذارد یا حداقل به معرفی آنها اشاره کند. این در حالی است که خبرنگار بلومبرگ به رونمایی از مدل‌های جدید مک بوک پرو در رویداد دیگری در پاییز امسال و طی هفته‌های آتی اشاره می‌کند.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید مدل‌های جدید مک بوک پرو مجهز به تراشه جدید M1X خواهند بود. وی به این موضوع اشاره می‌کند که احتمالا اپل رویداد رونمایی جداگانه‌ای برای دستگاه‌های جدید درنظر خواهد گرفت. با این وجود، گورمن هنوز مطمئن نیست در رویداد ۲۳ شهریور اپل چه اتفاقی رخ می‌دهد و این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها در این مراسم اطلاعاتی در مورد نسل جدید مک بوک پرو ارائه کنند. با این وجود تاکید بیشتر خبرنگار بلومبرگ روی برگزاری مراسم جداگانه‌ای در پاییز است.

مک بوک پرو M1X

تاکنون گزارش‌های مختلفی در مورد مک بوک پرو ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی و به تاخیر افتادن زمان عرضه آنها منتشر شده است. اما همان طور که گفته شد، گزارش جدید بلومبرگ نظر دیگری دارد و می‌گوید به زودی شاهد عرضه دستگاه‌های جدید خواهیم بود.  

مارک گورمن می‌گوید مدل‌های جدید مک بوک پرو احتمالا با تراشه جدید، فناوری شارژ مغناطیسی MagSafe و بدون بهره‌مندی از تاچ بار در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. پیشتر نیز در اخبار غیررسمی به این موضوع اشاره شده بود که مدل‌های جدید مک بوک پرو احتمالا با نمایشگر مینی LED‌ عرضه خواهند شد که کنتراست بالایی دارد و رنگ‌ها را با کیفیت بالاتری نمایش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی