ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی TWS 3 Pro معرفی شد: اولین ایرباد بی‌سیم جهان با پشتیبانی از LDHC 4.0

شیائومی علاوه بر گوشی هوشمند Civi و واچ کالر ۲، از ایرباد بی‌سیم TWS 3 Pro نیز رونمایی کرده. این ایرباد اگرچه از نظر طراحی شباهت زیادی به ایرپاد پرو اپل دارد، اما برخی قابلیت‌ها ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شیائومی علاوه بر گوشی هوشمند Civi و واچ کالر ۲، از ایرباد بی‌سیم TWS 3 Pro نیز رونمایی کرده. این ایرباد اگرچه از نظر طراحی شباهت زیادی به ایرپاد پرو اپل دارد، اما برخی قابلیت‌ها باعث تمایز آن از دیگر ایربادهای بازار می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند TWS 3 Pro اولین هدفون بی‌سیمی است که از کدک LHDC 4.0 استفاده می‌کند و کیفیت صدا را به سطح HiFi افزایش می‌دهد. غول چینی همچنین برای اولین بار حذف نویز فعال تطبیقی را در این محصول گنجانده است.

کاهش نویز در سه حالت مختلف فعال می‌شود: حالت محیطی، حالت تقویت صدای انسان و حذف نویز تطبیقی. ظاهرا حالت تطبیقی در سه حالت قابلیت فعال شدن دارد و اعداد نشان می‌دهkد صداها را تا ۴۰ دسی‌بل کم می‌کند که رقم مناسبی برای یک هدفون بی‌سیم محسوب می‌شود.

یرباد جدید شیائومی دارای صدای فضایی یا فراگیر (Spatial) است. کیس ایرباد توسط درگاه Type-C شارژ می‌شود و شیائومی ادعا کرده باتری TWS 3 Pro تا ۶ ساعت بدون حذف نویز فعال دوام می‌آورد که البته شاید در دنیای واقعی شارژدهی‌اش کمتر باشد.

ایرباد جدید چینی‌ها در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید روانه بازار می‌شود. شیائومی این ایرباد را بصورت کامپکت و سبک طراحی کرده تا کاربران در هنگام استفاده از آن راحت باشند. فروش این ایرباد از اواخر ماه آینده میلادی شروع می‌شود و قیمتش ۱۱۰ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی