ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون از نمایشگر هوشمند Echo Show 15 و دستبند Halo View رونمایی کرد

آمازون در مراسمی در کنار رونمایی از ربات خانگی Astro، نمایشگر هوشمند غول‌پیکری به نام Echo Show 15 به همراه دستبند هوشمند Halo View را هم معرفی کرد. Echo Show 15 شبیه به یک قاب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

آمازون در مراسمی در کنار رونمایی از ربات خانگی Astro، نمایشگر هوشمند غول‌پیکری به نام Echo Show 15 به همراه دستبند هوشمند Halo View را هم معرفی کرد. Echo Show 15 شبیه به یک قاب عکس بزرگ به نظر می‌رسد که نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد و می‌توان آن را به دیوار وصل کرد یا روی میز قرار داد. Halo View هم به یک نمایشگر امولد مجهز شده و قیمتش برابر ۸۰ دلار است.

آمازون Echo Show 15

این محصول ۲۴۹.۹۹ دلاری بخاطر نمایشگر بزرگی که دارد، آمازون را مجبور کرده که به سراغ طراحی جدیدی برای هوم اسکرین برود. در کنار محتوای معمول مانند اخبار و همچنین وضعیت آب و هوا، می‌توان این صفحه را با ویجت‌های الکسا شخصی‌سازی کرد. این ویجت‌ها شامل اپ‌های کاربردی مانند تقویم خانواده، لیست خرید اشتراکی، یادداشت‌ها، یادآورها و لیست انجام کارها می‌شود.

همچنین با ویجت «چه چیزی بخورید» روبه‌رو هستیم که بر اساس منابعی مانند Allrecipes به شما دستور غذایی می‌دهد. ویجت «موارد موردعلاقه خانه هوشمند» به شما کمک می‌کند که چنین محصولاتی را کنترل کنید. با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر دوربین زنده هم می‌توانید در هنگام آشپزی، حواستان به کودکانتان باشد.

آمازون Echo Show 15 همچنین به قابلیت ID بصری جدیدی مجهز شده که می‌تواند چهره شخص را تشخیص دهد و داده‌ها مانند قرار ملاقات‌های تقویم و یادداشت‌ها را شخصی‌سازی کند. این ویژگی در زمانی که چند نفر از محصول جدید آمازون استفاده کنند، بسیار کاربردی است. البته چنین قابلیتی اختیاری است و شاید علاقه‌ای به فعال کردنش نداشته باشید.

این محصول از سرویس‌های مختلفی مانند نتفلیکس، پرایم ویدیو و تیک تاک پشتیبانی می‌کند. آمازون در Echo Show 15 از تراشه AZ2 Neural Edge استفاده کرده که توان بسیاری از کاربردهای یادگیری ماشینی و بینایی رایانه‌ای روی دستگاه را تامین می‌کند. این دستگاه اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

آمازون Halo View

آمازون سال گذشته میلادی از مچ‌بند ورزشی Halo بدون نمایشگر رونمایی کرد و حالا به سراغ نسخه جدیدش رفته که از نمایشگر بهره می‌برد و نام Halo View را یدک می‌کشد. این محصول قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی‌اش دارد و با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رسد. آمازون همچنین از برنامه‌های جدید Halo Fitness و Halo Nutrition برای آن رونمایی کرده است.

این دستبند شباهت زیادی به سری فیت‌بیت Charge دارد و به یک نمایشگر امولد با بازخورد هپتیکی مجهز شده. این محصول تاریخچه فعالیت‌ها، ردیابی زنده تمرین‌های ورزشی، امتیار خواب، سطح اکسیژن خون و پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه همچنین از سنسور پایش ضربان قلب اپتیکال و سنسور اندازه‌گیری دمای پوست بهره می‌برد، همچنین در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توان با آن شنا کرد.

به گفته آمازون، Halo View در کمتر از ۹۰ دقیقه شارژ می‌شود و تا ۷ روز هم دوام می‌آورد. هنوز نمی‌دانیم این محصول به میکروفن مجهز شده یا نه، بنابراین شاید از دستورات صوتی پشتیبانی نکند.

برای استفاده از اکثر ویژگی‌های Halo View باید ماهانه هزینه‌ای برابر ۴ دلار بپردازید. در حقیقت بدون پرداخت این هزینه قابلیت‌هایی مانند راهنمای سلامتی و امتیازهای خواب در اختیارتان قرار نمی‌گیرند. این دستبند هوشمند در رنگ‌های سبز، بنفش و مشکی به فروش می‌رسد، البته می‌توان از بندهای مختلف با رنگ‌های متنوع هم برای آن استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی