ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تراشه‌های مدیاتک Filogic 830 و Filogic 630 برای روترها معرفی شدند

مدیاتک در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و با تراشه‌های قدرتمند خود توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. اکنون این شرکت با معرفی خانواده Filogic قدم دیگری ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مدیاتک در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و با تراشه‌های قدرتمند خود توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. اکنون این شرکت با معرفی خانواده Filogic قدم دیگری برداشته است. تراشه‌های مذکور در بخش مودم‌ها و اتصالات کاربرد دارند و شامل دو عضو Filogic 830 و Filogic 630 می‌شود. تراشه اول اتصال وای‌فای 6/6E را میسر می‌کند و دومی برای وای‌فای ۶ کاربرد دارد. از ویژگی‌های چیپ‌های مذکور می‌توان محاسبات پیشرفته و اتصال قابل اعتماد و با ثبات اشاره کرد.

معاون شرکت مدیاتک، «آلن ژو» اعلام کرده: «تراشه‌های جدید با طراحی یکپارچه در پی ایجاد راهکارهای پهن باند برای سازمان‌ها و خرده فروشی‌ها است که با سرعت فوق‌العاده، تاخیر کم و بهره‌وری عالی تجربیات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.» او همچنین خاطر نشان کرد که تراشه‌های جدید ثبات در اتصال را به ارمغان می‌آورند.

چیپست Filogic 830 براساس لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در یک تراشه کم مصرف ارائه می‌کند و همچنین راه‌‌حل‌های متمایزی برای روترها، سیستم‌های مش و اکسس پوینت‌ها دارد. چیپست Filogic 830 از چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز تشکیل شده که قدرت پردازشی ۱۸ هزار DMIP ارائه می‌دهد. وای‌فای 6/6E چهار در چهار با پشتیبانی از اتصال ۶ گیگابیت بر ثانیه و دو رابط اترنت ۲.۵ گیگابیتی از ویژگی‌های این چیپست هستند. تراشه Filogic 830 از موتورهای شتاب‌دهنده سخت افزاری داخلی برای سرعت بهتر و پایدارتر استفاده می‌کند و همچنین با فناوری FastPath، میزان تاخیر را کاهش می‌دهد.

تراشه Filogic 630 از وای‌فای با حداکثر سرعت ۳ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و از یک سیستم منحصر به فرد با ماژول front-end تشکیل شده است. هر دوی این تراشه‌ها را می‌توان برای اتصال‌های سه بانده پهن باند و اکسس پوینت‌های سازمانی استفاده کرد که قابلیت ترکیب با روترهای خرده فروشی را نیز دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی